Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Citytripster gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

miepmiep

New Member
Hallo,

Ik wil graag een van de komende weekendjes een citytripje doen, en ben op zoek naar vrouwelijk gezelschap dat geinteresseerd is in wat cultuur, hapje en drankje, en van 't leven wil en kan genieten.

Ikzelf ben ik juist de 30 gepasseerd.

Heb je interesse, en wil je ook eventjes genieten, laat dan snel iets weten.

Groetjes
Jeanke

hallo!
waar zou jij heen willen gaan? ik ben 22 jaar. ik heb deze week en volgende week nog vrij... Ik heb veel interesses om te doen, maar new york staat in men top 3! ik zou het liefst met vrouwelijk gezelschap gaan...

Laatst bewerkt:
Hooooi,

Ik ben 24v Antwerpen. Week van 22 maart staat volledig open. Ik had trouwens ook een item geopend. Een citytrip zie ik ook wel zitten. Maar de eerste keuze is nog steeds een 9daagse all in (700€) naar Cuba

St me je msn door;-) Nadia jij ook als je interesse hebt;-)

gr

hey
ik zou graag mee naar cuba willen! alleen het probleem is dat ik alleen volgende week nog vrij ben... anders had ik zo meegegaan! Spijtig...

Hey moguishla
Om nu nog te regelen voor een 9-daagse reis naar cuba wordt wel wa krap voor mij
en miep
om nu nog overhaast te vertrekken, terwijl ik nie echt weet waarnaartoe, wordt vervelend. had ik het eerder geweten...
Hopelijk vinden julie nog iemand!! Succes nog!!

Ben nog steeds op zoek...

Ik ben nog steeds op zoek...

Ben nog steeds op zoek...

Heykes,

Ben nog steeds op zoek... Interesse, mail dan eventjes.
Ikzelf ben uit de buurt van Hasselt, maar niet dat dat een grote rol speelt voor mij.

Groetjes

Laatst bewerkt:
Heykes,

Ben nog steeds op zoek... Interesse, mail dan eventjes.
Ikzelf ben uit de buurt van Hasselt, maar niet dat dat een grote rol speelt voor mij.

Groetjes

Heykes

Ik ben altijd op zoek naar reisgezelschap.
Al mijn vrienden zijn druk bezig met huisje, tuintje, kindje...

En zo een kort (of lang) weekendje weg zie ik zeker zitten. Nu voor direct zit mij agenda wat vol, maar ik ben zeker geïnteresseerd om vanaf juli een weekendje weg te gaan. Ik wil deze steden eens doen Berlijn, Stockholm, Rome. Lijkt je dat wat? Je mag me altijd mailen op shelley_scy@hotmail.com.
Dan kunnen we nader kennismaken

Ik ben 32,V, uit Antwerpen
Tot hoors
Shelley

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...