Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Colombia – 3wkn nov/dec – Koloniale steden, Caribische kust, jungle en plantages

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member
Hallo!

Ik zou graag naar Colombia trekken voor een drietal weken, ik kan vakantie nemen in de periode tussen half november en half december.

Bedoeling is om rond te trekken en het land te verkennen; rond kuieren in de kleurrijke koloniale steden, een koffie- of chocoladeplantage bezoeken, een lekker etentje ’s avonds, gaan paragliden in Medellin, de sfeer opsnuiven aan de Caribische kust, eens lekker genieten van een dagje zee en strand, gaan snorkelen,… Er is veel te doen in Colombia!

Overnachten kunnen we doen in hostels, hotels, guesthouses, haciënda’s…

Ik heb nog geen route uitgestippeld dus alle inbreng is welkom ;-) Als we met een paar geïnteresseerden zijn zouden we eventueel een jeep kunnen huren en zelf onze route rijden, maar lokaal vervoer is ook een optie. Er lopen busroutes tussen alle grote steden en binnenlandse vluchten zijn blijkbaar niet zo duur.

Zelf ben ik 34, dus ik ga liefst met reisgenoten die ongeveer, iets of wat in dezelfde leeftijdscategorie zitten. Relaxte en avontuurlijke reizigers mogen zich bij deze aandienen!

Groetjes,

Inge

Hey Inge!

Hoewel Cuba de nummer één wegkaapt op mijn lijstje, spreekt Colombia mij ook erg aan!
Na reizen in Azië, het Midden-Oosten en de V.S., wil ik erg graag deze totaal andere cultuur ontdekken!

Ik ben zelf 29 en ook avontuurlijk aangelegd. Ik ben afkomstig van de Kempen en woon nu sinds een paar jaar in Antwerpen.
Je mix van activiteiten lijkt me leuk, want diverse dingen doen vind ik belangrijk. Qua rondreizen sta ik zowel open voor openbaar vervoer als een auto huren - als dat financieel wat meevalt qua prijzen.
Wat logement betreft wissel ik graag af tussen low budget zoals dorms in hostels, kamperen in de natuur als af en toe ook een adresje dat wat "meer" mag zijn, zeker voor de laatste dagen!

Ik zou zeggen, eens afspreken?

Groetjes,
Shana

Dag Shana!

Bedankt voor je berichtje. Het klinkt alsof we hetzelfde idee hebben wat reizen betreft

Afspreken lijkt me een goed plan, ik stuur je een pm met mijn gegevens!

Groetjes,

Inge

Even een update!

Vluchten naar Colombia zijn momenteel heel voordelig:

Brussel - Bogota
Bogota - Brussel
= € 506

Brussel - Bogota
Santa Marta - Brussel
= € 737

Jammer genoeg heb ik nog geen reisgenoot gevonden. Ik ben dus ook maar eens naar georganiseerde reizen aan het kijken. Het liefst zou ik toch op eigen houtje gaan en zelf een route uitstippelen. Dus kandidaat reisgenoten zijn nog altijd welkom!

Moest er iemand in dezelfde periode een drietal weken willen gaan, maar een andere bestemming op 't oog hebben, mag je mij ook altijd iets laten weten!

Groetjes,
Inge

Je kan mee naar Chili (we zijn momenteel met 2); heen op 11/11 en terug op 5/12. Vervoer : huurauto en binnenlandse vluchten. Het plan is om zowel noord, zuid als Paaseiland te doen (maar ik heb de planning nog niet gemaakt, misschien moet ik iets laten vallen).

Momenteel ligt enkel de vlucht vast. Chili is wel een stuk duurder dan Colombia.

Hey Inge,

Indien je nog steeds op zoek bent naar een reisgenoot, ben ik misschien wel kandidaat! De activiteiten die je voorstelt, lijken me heel leuk en ook de slaapplaatsen zijn degene die ik zou nemen.
Ik wordt 29 en woon in Vlaams-Brabant.

Dus als je nog iemand zoekt, kunnen we misschien eens afspreken?

Groetjes,
Ilona

@LaViajera
Sorry voor de late reactie! Klinkt echt super goed! Ik zou zeker mee willen, Chili lijkt mij prachtig, maar ik kan jammer genoeg pas eind november vertrekken. Op mijn werk is er nog iemand met vakantie in november dus daar kan ik niet buiten. Seg... wat gaan jullie volgend jaar doen? ;-)

@Ilona3
Ik stuur je een pm!

Groetjes,
Inge

Hey Inge,
Er moet wat fout gegaan zijn met je pm want ik kan de conversatie niet openen.
Stuur je een nieuwe pm?
Groetjes,
Ilona

Inge,

Nog niks gepland volgend jaar. Al zijn we nu een paar jaar na mekaar naar Zuid-Amerika geweest, dus misschien volgend jaar een ander continent .
Je kan een deel meedoen vanaf eind november als je wil (zal dan waarschijnlijk zuid-Chili zijn), maar dan moet je natuurlijk wel nog een slachtoffer zoeken voor de rest van je reis, of alleen verder reizen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...