Colombia (februari) + Cuba (maart) + ??? april

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niels1984

New Member
Dag iedereen,

Ik ga binnenkort 3 maanden op reis. De reis begint in Colombia met een concert van de Foo Fighters in Bogotá 30 januari. Met enkele tussenstops kom ik Barranquilla voor het Carnaval 14-18 feb. Ook een vlucht naar Cuba staat op het programma ergens 3 weken in maart. Voor de rest ligt nog niets 100 % vast

Ik zoek dus vooral iemand die eventueel een weekje of 2 mee door Colombia wilt reizen (Medellin, Santa Marta, zona cafetera en/of Bucaramanga). Ik spreek redelijk Spaans, heb veel ervaring met reizen in Colombia.

ik, Belg, Limburger, 30 jaar, vrij sportief, avontuurlijk, ga graag op stap, fan van steden én natuur, musea ben ik niet zo voor... Wil reizen op niet al te hoog tempo, meerdere nachten per locatie vind ik wel ideaal, geen busreizen van 10 uur voor mij etc. Verblijf in Hostels of airbnb onder 20 euro per nacht. (heb je al iets leuks voor daar) Wil wel salsa dansen, maar kan ook met locale chicas.

Graag reispartner dus voor de nog te plannen weken tussendoor of eventueel april naar een land in de buurt. Liefst sociaal iemand, sportief. Man of vrouw 25-35 jaar.

Stuur maar reactie of PB voor vragen of voorstellen.

Groeten

Niels

Evita

New Member
Hey niels

Mijn gevonden reispartner en ik zitten in maart in colombia. Wij doe bogota, medellin, zona cafetera, cartagena, santa marta,.... Geen flauw idee waar jij dan zit maar moest je zin hebben . Wij lopen er dus ook ergens rond .

Over cuba kan ik je vanalles vertellen moest je info nodig hebben. het is mijn 2 de thuis ( ga er elk jaar 1 maand naartoe).

An Drea

New Member
Hey Evita!

Een maand per jaar naar Cuba? Zalig! Ga je dan alleen of met een reispartner?
Dat is ook één van de bestemmingen die redelijk hoog op m'n lijstje staat dus ik heb er ook best wat vragen over! :)

Groetjes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan