Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Colombia, oktober/november 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvmeulen

New Member
Is er iemand die in oktober/november 2011 in Colombia is en die het leuk vindt om een tijdje samen te reizen? Ik heb veel gereisd in Latijns-Amerika, en vorig jaar voor het eerst solo in Nicaragua. Is me erg goed bevallen, maar het is ook wel leuk om een paar highlights samen met iemand anders af te vinken

Of om elkaar in een stad (Bogotá? Cartagena?) te ontmoeten voor een borrel.
Ik weet nog niet precies wanneer ik ga, heb nog geen ticket, maar ik vertrek waarschijnlijk half/eind oktober en heb ca. 5 weken

Ola! Het is al een tijdje geleden dat je hebt gepost, ga je nog steeds naar Colombia? Ik ga rond dezelfde tijd, half oktober tot half november. Lijkt me gezellig om een drankje te doen of een stukje samen te reizen!
Ik heb niet eerder in Zuid-Amerika gereisd, wel veel in Azie en Afrika. Ben heel benieuwd hoe Colombia is. Hoop dat je dit nog leest!
xx

Colombia still on!

Hoi Roover,
Ja! Colombia nog steeds in de planning, ik heb inmiddels tickets geboekt. Ik kom op 1 november aan in Bogotá, en heb 5 weken. Ik denk eerst een paar dagen Bogotá en dan richting kust. Zou leuk zijn om ergens te ontmoeten, ik zal je privé ff mijn facebook account sturen. Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden waar we zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...