Colombia

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben op zoek naar een reisgenoot (of meerdere) die zouden willen meegaan naar Colombia, rond kerst vertrekken voor 3 à 4 weken.
Bogotá – Neiva – Tatacoa woestijn– San Augustin Popayán – Silvia – Armenia - Valle de Cocora – Salento Medellín – Rio Claro– Santa Marta – Tayrona N.P. Taironaka – Cartagena (ev. San andres eiland)
Ik wil zelf de reis wel ineen steken, heb er al mee bezig geweest,.. via groepsreis is het duurder en moet je je aanpassen aan hun data. Ik heb wel al veel gereisd, maar nog nooit in Colombia. Ik hoor niets anders dan positieve dingen van kennissen die er al waren.
(andere optie die ik zou willen doen : Cambodja + Vietnam)
Interesse ? dan kunnen we misschien eens afspreken? groetjes Inge

Hoi,

Bij mij staat halverwege september tot halverwege oktober in de planning. Past dit bij jou in de planning of staat de periode vast ?

Ik wil graag met de rugzak op gaan en zoek wel iemand om mee te reizen. Relaxten, zon, zee, strand en 's avonds gezellig eten en drinken. Echt ontspannen dus.

Verder ben ik gek op duiken en wil ik dat ook wel een paar keer doen....

Laat maar wat van je horen! leuk!

Groetjes,
Jeroen

Hallo Jeroen,
het spijt me, ik kan niet in oktober. kan enkel tss kerst en eind januari... en aangezien ik verplicht verlof heb met de kerst, liefst dan vertrek om geen dagen te verliezen, + eind januari wordt het weer wat drukker op het werk. van begin juni tot september kan ik ook weg.. maar dat is dan weer voor een andere reisbestemming he;
grts
inge

Ik ben wel geïnteresseerd om mee te gaan naar Colombia. Maar dan ongeveer 3 weken. De Kerstperiode heb ik ook verplicht verlof, maar daarnaast niet zoveel meer over van dit jaar en nog verlof nodig voor de zomer van volgend jaar.

Ik logeer minder graag in tenten, maar goedkope hostels is al goed genoeg voor mij. Er mag ook af en toe eens iets luxueuzer bij zijn om eens uit te rusten, maar dat hoeft niet. Ook doe ik graag af en toe uitdagende wandelingen om eens mijn grenzen te kunnen verleggen.

pm me voor emailadres

hey Inge,

Ik spreek geen Spaans,zou eerder opteren voor Vietnam,Zuid-afrika als runner-up.
Ik ben 40 jaar en kom uit Antwerpen.
Plan je liever op voorhand,ik laat het meestal op me af komen.

grtn,Marc

Hi Inge
Ik heb een artikel over Catagena gepost in het forum "Zuid-Amerika", ik weet niet als het je zal helpen...
Groetjes:smile:
Gecko

....en op 18 mei nog een...

Laatst bewerkt:
Hoi Inge,

als je nog op zoek bent naar reisgenoten mag je me altijd de update van je plannen doorgeven want ik heb wel interesse....

Groetjes,

Kathy

Hey Inge,

ben je nog op zoek naar reisgenoten?
Ik zou graag een reis plannen voor volgend jaar (of nog eind dit jaar vertrekken met kerstperiode). Ik kan mijn verlof eigenlijk plannen wanneer ik wil.

was aan het rondzien voor een rondreis, maar zou het eigenlijk leuker vinden om met enkele mensen samen een reis te plannen (flexibeler en goedkoper) .

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan