Corfu eind juli - augustus 2016: trail

Status
Niet open voor verdere reacties.

donaldje

Active Member
Hoi

Zoals je in een ander forumpost misschien kunt lezen, ga ik hiken en kanovaren in Noorwegen. De bergen, wildernis, ijskoud vers water drinken en eenvoud. Zalig!
Tegelijkertijd zou ik ook deze zomer de zon willen opzoeken en dan denk ik al even aan de Corfu Trail.. een wandeling van zuid-Corfu langs de westkust en in het noorden landinwaarts even de 'bergen' in (niet zo hoog, 700m dacht ik) om dan aan de andere kant te eindigen terug aan de kust.

Tocht is zo'n 172 km lang als hij volledig gewandeld wordt. Stukken langs strand, duinen.. dorpjes onderweg om bij te tanken, te eten en misschien ook wel te overnachten.. ik krijg wel zin in zo'n tocht maar liefst niet alleen.

Ik wil trouwens flexibel zijn en evt een stuk(je) van de trail skippen in ruil voor enkele dagen strand-snorkelvakantie.. nu ja.. hangt ervanaf wat ieder wil.

Wie interesse heeft, of de trail al gedaan heeft, laat maar iets horen!
Maar het is wel de bedoeling een deftig stuk (liefst zo veel mogelijk) van dit trail te doen.. deze oproep is niet om enkel een zon-zee-strand-vakantie :)

Heey Donald, jammer dat dit een post is van 2016. Ik wil graag nu in juni de Corfutrail wandelen. Ik vroeg me nog af of je die effectief gedaan hebt en hoe alleen je zou zijn als je deze alleen zou doen (veel hikers tegenkomen of niet, veel 'sociale' mensen/backpackers tegenkomen). Misschien is het wel een idee van dit voorstel op dit forum te posten. Groetjes alvast!

Hoi

Ik ben vorig jaar enkel naar Noorwegen geweest. Er was niemand die interesse toonde voor dit Trail. Op de vragen kan ik dus jammer genoeg niet antwoorden.

Juni is nog school voor mij trouwens. Ik kan enkel in de zomervakantie.

Groeten Donald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan