Booking.com

Corfu trail juni

Nelly83

New Member
Heey Heey, ik vroeg me af of er iemand van jullie al eens de Corfu trail had gestapt en het jullie een goed idee lijkt om dit alleen te stappen (wanneer je oriëntatie nu ook weer niet helemaal 100% is ). Ik zou in juni willen gaan voor een 8a10tal dagen, graag een beetje low budget. Wie geïnteresseerd is om (een stukje) mee te stappen, laat ook maar weten! Gr, Anneleen

El1982

New Member
Heey Heey, ik vroeg me af of er iemand van jullie al eens de Corfu trail had gestapt en het jullie een goed idee lijkt om dit alleen te stappen (wanneer je oriëntatie nu ook weer niet helemaal 100% is ). Ik zou in juni willen gaan voor een 8a10tal dagen, graag een beetje low budget. Wie geïnteresseerd is om (een stukje) mee te stappen, laat ook maar weten! Gr, Anneleen
Dag Anneleen,

ik heb samen met een vriendin de Corfu trail een 2-tal jaar geleden gedaan. Moet zeggen dat de beschrijving van de trail (die je mits betaling kan downloaden) niet altijd 100% betrouwbaar is en de bewegwijzering is ook niet altijd even fantastisch. Het is soms een beetje zoeken, maar uiteindelijk is het ons toch altijd gelukt. In de dorpjes de weg vragen helpt meestal niet veel, want vele bewoners weten niet van het bestaan van de trail. Op zich vond ik het wel een toffe ervaring en de beschrijving van de trail geeft wel steeds duidelijk aan waar je terug eten/drank kan inkopen, wat ik wel handig vond. Op zich een trip die zeker de moeite waard is en de lokale bevolking is heel vriendelijk en gastvrij. (Hou er wel rekening mee dat je regelmatig eens een slang kunt tegenkomen)

Gr, Elke

World Nomads Travel Insurance
Bovenaan