2 half sportieve jongemannen zoeken 2 supersportieve meiden om samen het magische Corsica te ontdekken aan de hand van de GR 20.
Reisperiode en vervoer gezamelijk overeen te komen. Zijn julie avontuurlijk aangelegd en niet bang om onze rugzak te dragen laat dan snel iets weten.
Van die rugzak dragen daar valt nog over te discusieren ;-).
Als je maar sportief ingesteld bent en doorzettingsvermogen hebt en tege flauwe grappen kunt (we maken er soms wel goede ook hoor).
Tenzij van het vrouwelijke geslacht zijn echt een vereiste is, heb ik ook wel interesse om mee te gaan.
Was oorspronkelijk op zoek naar reisgenoten voor een trekking in Scandinavië, maar Corsica zegt me ook wel iets.
Ik kan echter niet in mei of juni, maar wel begin juli (1-15).
Spijtig, ik heb dan nog examens.
Veel plezier daar en laat zeker iets weten hoe het geweest is als je terugbent!
P.s.: Heb je toevallig een soort reisplan opgesteld (ga je ze volledig doen?)? Zou je me dat kunnen doorsturen, ik zou de GR20 ook misschien wel willen doen in juli (het kan altijd van pas komen)?
Ok dat zullen we zeker doen. We gaan ze niet volledig doen maar toch een groot stuk. We hebben nog niets op papier staan maar de route zit al wel in ons kopke. Als we zen van ons kopke op papier gezet hebben stuur ik ze zeker door.
Groetjes
Oei, zijn jullie maar half sportief? Hopelijk kunnen jullie mij volgen
Ik ben bereid jullie rugzak te dragen als jullie koken, afwassen, de tent opzetten en afbreken,...
Lijkt me heel eventueel wel wat, ma moet sowieso ma 27 juni terug zijn, wegens dan examen. Daarenboven, los van m'n janetterige walk en neptieten (carnaval), is t juiste geslacht ver te zoeken! Helaas