Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Corsica juni 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

MaVe

New Member
Hey,

Ik ga deze zomer voor 2 weekjes naar Corsica. De bedoeling is om eerst het Noordelijke deel van de GR20 te wandelen en daarna nog enkele dagen rond te trekken in Corsica met eigen vervoer of openbaar vervoer: een stadje bezoeken, wat uitrusten aan het strand,.... Mijn vertrek staat gepland op 11/06/2016.
Ik heb wel wat ervaring met avontuurlijke reizen en wandelvakanties. Ik zou het fijn vinden om deze reis of een deel ervan samen met iemand anders te beleven. Ikzelf ben een 28jarige vrouw. Mocht iemand dezelfde kant uitgaan in deze periode of geïnteresseerd zijn, laat dan zeker iets weten!

Groetjes, Marlies.

hey marlies,

moest je een maandje later gaan (bouwverlof) ga ik hetzelfde doen, en zoek zelf nog een vrouwelijke medewandelaar...

Ik ben eventueel geïnteresseerd. Was sowieso van plan om rond die periode twee weken verlof te nemen... Ben twee jaar geleden al eens naar Corsica gegaan en zou het niet erg vinden om nog eens terug te gaan.

De combinatie om in een tweetal weken een stuk backpacking te doen met enkele dagen ontspanning, zee, stadje lijkt me wel zeker tof! Ik ben net als stevenvdd gebonden aan de schoolvakantie (niet bouw maar onderwijs hier).. Groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...