CORSICA nog twee plaatsen in de auto

• Onderwerp starter Onderwerp starter SRAD
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SRAD

New Member
Hallo Iedereen,

Wij (twee madammen) reizen op 6juli af naar Corsica met de auto. Er zijn nog twee plaatsen vrij in de auto.... Op 24juli zouden we terug keren naar Belgie (Brugge) We rijden eerst naar Savona om daar de overzet te nemen in Corsica. Uiteindelijk is het de bedoeling dat we de GR 20 gaan wandelen.
Voor wie gelijkaardige reisdoelen heeft... Of gewoon eens een tripje naar Corsica wil maken..., Laat dan zeker iets weten!

Gr20

hallo

de GR20 lijkt me een mooie tocht... maar hoe zien jullie dit... in hoeveel tijd willen jullie hem wandelen? (ik kan me geen 3 weken vrijmaken) maar kan na de toch op mijn eigen houtje wel thuis geraken :p

vorig jaar de West highlandway in Schotland gedaan, 176km in 7 dagen...

graag hoor ik het van jullie wel

Dag dames

Ik zoek nog iets om te doen begin juli, eerst dacht ik aan Indië maar het zal eerder een budget reis worden dus
ik vroeg me af welk budget jullie in gedachten hadden enzo.
Zelf heb ik congé van 1 tot 21 juli maar ik kan er heel misschien wel een paar dagen aanbreien.
Corsica heb ik al es eerder willen doen maar door omstandigheden is dat toen niet gelukt
en de gr20 was toen ook een optie dus lijkt me leuk om die alsnog te doen!

Woon zelf ook in Brugge dus eens afspreken om er wat over te babbelen is zeker mogelijk.

Groeten
Maxim

Interesse !

Hallo

Ik ben op zoek naar reisgenoten voor Corsica (GR20) , vandaar mijn interesse om met jullie mee te gaan .
Ik ben vorig jaar alleen naar copmpostella, heen en terug, geweest. De microbe heeft mij goed te pakken.
Dit jaar ben ik met enkele bruggelingen op trekking in nepal geweest.
Naast de GR20 zou ik dit jaar nog graag de WestHiglandroute doen.

Ik kijk uit naar een reactie van jullie !
vriendelijke reisgroetjes,
Ludo

gsm 0477/740238

Hallo Iedereen,

Wij (twee madammen) reizen op 6juli af naar Corsica met de auto. Er zijn nog twee plaatsen vrij in de auto.... Op 24juli zouden we terug keren naar Belgie (Brugge) We rijden eerst naar Savona om daar de overzet te nemen in Corsica. Uiteindelijk is het de bedoeling dat we de GR 20 gaan wandelen.
Voor wie gelijkaardige reisdoelen heeft... Of gewoon eens een tripje naar Corsica wil maken..., Laat dan zeker iets weten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan