Mijn naam is Annefleur (23 jaar) en vanaf 22 januari ben ik 4 weken lang te vinden in Costa Rica. Dit wordt mijn eerste soloreis. Erg spannend, maar ik heb er enorm vele zin in. Ben jij rond die tijd ook in dit mooie land te vinden en heb je zin om elkaar te ontmoeten? Stuur mij dan een berichtje, want ik ben van mening: hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Hi Annefleur!
Mijn naam is Sophie, ook 23 jaar en ik ben van plan om in maart naar Mexico te gaan. Daarvoor zou ik heel graag een ander land in Midden-Amerika bezoeken en Costa Rica staat zeker op mijn lijstje. Ik ben wel erg benieuwd wat je plannen zijn binnen die 4 weken? En wil je eventueel ook door naar andere landen? Ik ben namelijk ook opzoek naar maatje die mee wil naar Mexico
Hi Sophie,
Wat leuk dat je dat gaat doen! Excuus voor de late reactie, heb de hele week ziek op bed gelegen.
Mijn plannen staan nog niet helemaal vast, maar ik begin in Puerto Viejo en ga vanaf daar waarschijnlijk naar La Fortuna en dan de west kust langs.
Ik zou heel graag door willen naar andere landen, maar helaas kon ik maar 4,5 week vrij krijgen van werk voor deze trip.
Rond welke datum zou je naar Costa Rica kunnen/willen?