Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Costa Rica in september

Status
Niet open voor verdere reacties.

flow

New Member
Ben van plan om in september 2 weken naar Costa Rica te gaan! Benieuwd of ik via hier eventueel een potentiële leuke reismaat tref en anders ga ik gewoon lekker alleen

Ben van plan om in september 2 weken naar Costa Rica te gaan! Benieuwd of ik via hier eventueel een potentiële leuke reismaat tref en anders ga ik gewoon lekker alleen
Leuk! is het zeker dat je gaat?

Zuid Amerika ben ik ook nog nooit geweest! Staat inderdaad ook op mijn lijst. Alleen jij gaat in september he.
Yes, ik zit een beetje vast aan een vaste datum aangezien ik een alleenstaande papa ben.. ga volgende week ergens boeken. Wanneer wou jij op reis gaan?

Hi, even voor de helderheid. Ga je naar Panama of Costa Rica?
Costa Rica ben ik geweest, supermooi. Panama nog niet en staat op mijn lijstje..

Naar Panama! En ja weet het, af en toe een buitje is niet zo erg! Las dat alles een stuk groener is dan en het qua toerisme juist rustiger is wat ik wel chill vindt!

Lees je bericht nu pas. Krijg geen melding..even veranderen. Heb je inmiddels geboekt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...