Costa Rica Mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

welverdiend

New Member
Buurman uit België overweegt een reis 2-3 weken in Costa Rica. Mei, dus kortbij… Lastminute, maar de vluchten (beide uit Amsterdam en Bxl) vallen goed mee (500-600 euro).

Ik heb ervaring met groepsreizen maar deze keer wil ik wat meer flexibiliteit in keuze ho(s)tels, planning etc…

Waarom niet alleen? Via bus etc rondreizen in Costa Rica kan maar schijnt enorm veel tijd te nemen. Bovendien mis je flexibiliteit. Dus een auto huren lijkt me het leukst. En die deel ik graag. Om eerlijk te zijn niet enkel om budget redenen maar vooral omdat het nadeel v niet in groep te reizen is dat je zo sommige dagen wel in rustigere plaatsen/hostels terecht kan komen… En dat is nu ook de bedoeling niet :). Met twee of in groep is gewoon altijd leuker.

Hoe reis ik: Wel een kamer is om te slapen en dat doe we vaak ih donker, dus daar geef ik geen geld aan uit haha… Nee serieus, ik bedoel gewoon dat ik met een bed en koffie tevreden ben. En om de zoveel dagen eens iets deftigs of een zwembad. Waar ik dan wel geen cent voor omdraai is food en drank, zeker savonds na een intense dag. Daartegenover hoef ik niet op reis om savonds te stappen en me lazarus te drinken ;).

Reiservaring: Namibie, Japan, Cambodia, Vietnam, Brazilie, Zanzibar…

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan