Costa Rica

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sheila

New Member
Hi reizigers,
Ik zoek een reismaatje om een kamer te delen voor een heel interessante groepsreis van 20 dagen deze winter aan een mooie prijs met veel inclusief ! Moet snel beslissen want aanbieding loopt op zijn einde!
Grtz,

Hi Barbara,
Ik dacht een boeking te doen bij NRV naar de nationale Parken van Costa Rica voor 20 dagen aan 2899€ in Jan of feb 2023 . Hun aanbod is heel interessant met veel inclusief (alle ontbijten, verschillende lunchen en dinners en toegang to verschillende parken en vervoer met eigen bus maar gebaseerd op een 2 persoonskamer. Anders kost het dubbel. Dus ik zoek een Reisgenote .

Hi Barbara,
Ik dacht een boeking te doen bij NRV naar de nationale Parken van Costa Rica voor 20 dagen aan 2899€ in Jan of feb 2023 . Hun aanbod is heel interessant met veel inclusief (alle ontbijten, verschillende lunchen en dinners en toegang to verschillende parken en vervoer met eigen bus maar gebaseerd op een 2 persoonskamer. Anders kost het dubbel. Dus ik zoek een Reisgenote .
Hi Sheila. Het lijkt mij een mooie reis zoals omschreven. Ik heb niet voldoende geld voor deze reis! Succes bij het vinden van een reisgenoot. M.v.g.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan