Tay Member 2 dec 2017 #1 Hey Ik zou graag een rondreis door Cuba maken met enkele dagen verlenging op het strand. Hiervoor ben ik op zoek naar vrouwelijk reisgezelschap daar iedereen in mijn omgeving ondertussen gesetteld is. Ik ben 31 jaar en woon in Oost-Vlaanderen. Laat gerust iets weten! Grtz Tay
Hey Ik zou graag een rondreis door Cuba maken met enkele dagen verlenging op het strand. Hiervoor ben ik op zoek naar vrouwelijk reisgezelschap daar iedereen in mijn omgeving ondertussen gesetteld is. Ik ben 31 jaar en woon in Oost-Vlaanderen. Laat gerust iets weten! Grtz Tay
D DM6188 Guest 19 dec 2017 #2 Hoi Cuba staat al heel lang op mijn lijstje! Kan jij ook volgend jaar in het voorjaar februari voorbeeld!?
Hoi Cuba staat al heel lang op mijn lijstje! Kan jij ook volgend jaar in het voorjaar februari voorbeeld!?
Tay Member 20 dec 2017 #3 Hey Leuk dat je ook naar Cuba wil gaan. Jammer genoeg lukt februari niet voor mij. Ik heb al een paar reizen gepland voor de eerste helft van 2018. Vandaar dat ik Cuba in november wil doen.
Hey Leuk dat je ook naar Cuba wil gaan. Jammer genoeg lukt februari niet voor mij. Ik heb al een paar reizen gepland voor de eerste helft van 2018. Vandaar dat ik Cuba in november wil doen.
Tay Member 27 dec 2017 #5 Carl1979 zei: Tay, Hoelang zou je willen gaan? Klik om te vergroten... Sorry, ik ben op zoek naar vrouwelijk reisgezelschap.
Carl1979 zei: Tay, Hoelang zou je willen gaan? Klik om te vergroten... Sorry, ik ben op zoek naar vrouwelijk reisgezelschap.