Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Cuba november 2008

• Onderwerp starter Onderwerp starter Laura
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Laura

New Member
Hey,

Ik heb mijn wensen voor 2008 opgeschreven en een 3 à 4 weken rondreis door Cuba stond bovenaan. Op dit ogenblik ben in echter nog moederziel alleen :frown:.

Ik hoop dat er hier nog mensen zijn die dit (hopelijk tegen dan nog steeds) communistische land willen bezoeken voor de Fidel het opgeeft.

Ikzelf ben 24 (tegen dan 25) jarige "dame" uit Gent.

Wie zoek ik: normale mensen van een beetje mijn leeftijd, die gewoon een tof avondtuur willen beleven en niet alle dagen aan een strand willen liggen bakken. En mensen die een rugzakreis met opsnuiven van plaatselijke cultuur verkiezen boven een reisbrochure 5*-hotelreis. En liefst gemakkelijke mensen met niet al te veel speciale eisen.

o ja, humor is belangrijk!!

please let me know

Hey Laura,

Ik las je berichtje en ben zeker geinteresseerd! Maar staat het al vast dat het bij jou Cuba wordt?

In november ben ik door Costa Rica en Panama getrokken, en dat smaakt naar meer...
Ik zou in het najaar graag richting Chili, Peru, Bolivia, Argentinie en Brazilie gaan. Ik weet ook dat in een maand tijd àl die landen doen onmogelijk is, maar ik zou er liefst toch een 2 à 3 doen. Maar alles is te bespreken! Ik spreek vlot Spaans, dus laat dat je zeker niet tegenhouden!

Als je interesse hebt, shoot!
Cheers!
Hanne

hey Hanne,

Ik ben op dit ogenblik reeds in contact met iemand anders om met een groepje van 4 te gaan.
Ik wil Cuba vooral gedaan hebben voor de fidel er mee stopt (en dat zal niet lang meer duren vrees ik, duimen dat ie november nog haalt)

Ik wil er ook liever vakantie van maken en alles rustig zien en kunnen beslissen, hier blijf ik nu eens een dag langer. Als je 2 à 3 landen op 1 maand wil doen, vrees ik dat dat niet lukt, die landen die je opnoemt zijn geen kleintjes...

Maar wie weet verander ik nog van gedacht. Ik hou je op de hoogte. Of zit er in de toekomst wel eens een andere reis samen in.

Laura

hey

ik zie zn reis helemaal zitten cuba staat bovenaan men verlang lijstje
ik ben ne gewone jongen zonde rteveel eisen die graag wat van cuba wil zien buiten alleen het strand... voeg me toe op msn ofzo en dan kunnen we eens aan praatje maken gr bjorn bjorn_pieters@hotmail.com
_

hey,
ik zie dat ook wel zitten, voldoe aan al je eisen, ben wel een paar jaartjes ouder maar voel me evenoud (en zie er ook zo uit zegt men); november is de ideale periode,
alleen is drie weken wel een maximum daar ik de rest van het jaar ook nog hier en daar
eens een reis plan... laat iets weten, gr

hey

da zou leuk zijn om eens contact met elkaar op te zoeken he heb je msn? of voeg jij mij of ik jouw? xxx

hey,

Ben vandaag naar de Joker landencocktail geweest. Daaruit is in ieder geval gebleken dat September miss een betere periode is om te gaan.

Ik begin ook serieus te twijfelen of ik al dan niet met joker zou gaan, heeft voor en nadelen. Vooral de prijs is een nadeel (ik ben ook maar een arme backpacker)

Moesten er mensen onder jullie het misschien zien zitten in september dan kunnen we misschien zo verder babbelen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...