culturele trip Bilbao- A coruña-compostela

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door reissmurf, 15 jun 2018.

1. reissmurf

reissmurf New Member

Hey daar reisfanaten,

Van 4 tem 18 september organiseer ik een culturele reistrip in Noord Spanje, we landen in Bilbao en verkennen deze stad 4-5 tal dagen, nadien met de bus tot A coruña voor paar dagen, mogelijkheid tot staptocht tot Compostela (2 dagen) ofwel met de bus om nadien compostela te verkennen. Zou leuk zijn om in groepje te doen, Ik ben een recent 49 jarige sportieve, cultuurminded aangename kerel uit Leuven, als interesse, laat maar weten?

2. DavyDK

DavyDK New Member

Hoi, ik ben Davy en heb vakantie van 8 tot 23 september, en was aan het kijken om noord Spanje te ontdekken. Ik zou ook op Bilboa landen en zo westwaarts trekken.
    Momenteel zou ik dit alleen doen, maar dat schrikt me wat af. Laat maar weten wat er allemaal mogelijk is.

3. reissmurf

reissmurf New Member

Dag Davy,
    is altijd leuker om een stuk met twee rond te reizen,
    vanwaar ben je? en leeftijd? mss komen er nog bij...
    Wat zou je graag bezoeken van plaatsen, steden?

4. DavyDK

DavyDK New Member

Hoi, ben 39 van Sint Niklaas. Ik hoor dat Leon ook de moeite is. Voor de rest veel steden mogelijk voor mij,

5. reissmurf

reissmurf New Member

Hey Davy,
    Leon kunnen we ook wel bezichtigen,
    kom je soms in leuven?

6. DavyDK

DavyDK New Member

Hallo, ik ben momenteel verder aant voorbereiden. Ga Leon niet doen.
    Ik land in Bilbao op 11 /09 en ga een roadtrip (met huurwagen) doen naar Santiago, langs de kust.
    Bedoeling is dinsdag 18/09 in Santiago te zijn.
    In Leuven kom ik niet zo dikwijls.

7. ducatrien

ducatrien New Member

Hey reissmurf, ik ben op 7 en 8 september in Compostela...ik wandel de laatste 110km vanuit Sarria...ik wil ter plaatse eventueel wel aansluiten bij jullie groepje...

8. reissmurf

reissmurf New Member

Dag ducatrien,
    bedankt voor je interesse, maar er is nog niet echt 'n groepje
    en 7-8 september zal ik juist Bilbao verlaten om naar Leon of A coruña te gaan

9. ducatrien

ducatrien New Member

Hey...moesten de plannen veranderen, laat je het maar weten en sowieso wens ik je heel veel plezier tijdens je trip!

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie