ik ben op zoek naar reisgenoten ( m/v van rond de 30 jaar) om tijdens het jaar eens een weekendje (of dag) er tussen uit te trekken. Het lijkt me leuk om met een klein groepje fietstochten in Nederland en België te doen of een citytrip naar bijvoorbeeld Berlijn, Parijs...
In de zomer zou ik ook graag een weekje naar Zuid-Frankrijk gaan.
Ik ben ook een fietser, en vind het ook steeds leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
Ik ben zelf 36 jaar oud,
mail je me eens terug? Ben benieuwd of je al andere reizigers gevonden hebt,
groetjes Rebecca
ik ben op zoek naar reisgenoten ( m/v van rond de 30 jaar) om tijdens het jaar eens een weekendje (of dag) er tussen uit te trekken. Het lijkt me leuk om met een klein groepje fietstochten in Nederland en België te doen of een citytrip naar bijvoorbeeld Berlijn, Parijs...
Ben je nog altijd op zoek naar reisgenoten voor een citytrip?
Nu het weer mei is en het verlofdagen regent, heb ik zin in een citytrip. Ik was aan't denken aan Dubrovnik of Stockholm, maar ik sta voor vrijwel alles open.
Als je dus nog op zoek zijt, mag je mij gerust iets laten weten.
In augustus plan ik roadtrip doorheen Frankrijk met mijn wagen.
Voor citytrips ben ik ook te vinden.
Laat me weten als er activiteiten gepland zijn.
Aja, ben man 40 jaar.
Hey,
ik ben nog nooit in Berlijn geweest en zag dit toevallig staan in jouw verlanglijstje.
Zijn er al plannen om hiernaartoe te trekken?
Anders zeker interesse hiervoor.
Ik zou graag in Nederland gaan fietsen in de hoge Veluwe,een van de mooiste fietsgebieden in Nl.
Heeft er iemand interesse om in het weekend van 22 23 juni daarnaartoe te gaan?
Ikzelf ben van Antwerpen,voor de carpoolers.