Daguitstapjes/citytrips /sportievere weekends

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi dames & heren ;-)

Concreet :

- Voor degenen die vroeg zijn (rond 18u): afspraak aan Mc Donalds (ronde banken) op Korenmarkt: apero-time
- Vanaf / rond 19u: dinner-time voor wie wil (ev. mogelijkheden: wok away, Godot, Turks restootje, Italiaans .. : wordt ter plaatse beslist )
Stuur gerust een berichtje mocht je willen komen maar misschien iets later bent !
- Rond 20u30: après-time (koffie/dessertje/degustiefke of voor de laatkomers wat anders) :)

Laten jullie me nog weten wie ik wanneer ongeveer mag verwachten..

Tot vrijdag de 21e !

An

Hey via Boontje hier op jouw forum terecht gekomen en lijkt me wel leuk om es samen te komen zal je mailtje sturen An.

Groetjes Sofie

Hoi allemaal !

Dit om even te melden .. ik heb toch een reservatie voor een 6-tal personen gedaan tegen 19u15 / 19u30 bij de Wok Away (ligt zeer centraal op Korenmarkt).
Dit om niet voor verrassingen te komen staan ;-)
Een man/vrouw meer of minder zal waarschijnlijk niet zo'n probleem zijn, maar we zijn misschien met teveel om op een vrijdagavond ergens toe te komen.. ;-)

Ik kijk er alvast naar uit !

Tot vrijdag 21/10

An

Dag An,

Ik ben mss wat laat, maar is er nog plaats om vrijdag ook aan te sluiten? Ik ben altijd wel te vinden voor een citytrip, (actieve) wandeltrip, ... maakt niet uit eigenlijk, zolang het een leuk gezelschap is ;-)

Grtn,
Bruno

Hallo Bruno

Natuurlijk ben je welkom !
Geef je me in een persoonlijk bericht even je gsm door in geval van ... dan stuur ik jou het mijne.

Wanneer zou je kunnen aansluiten? Kwestie van te weten wie wanneer komt ..

Grtj
An

ps. Mag ik dat trouwens van iedereen nog even vragen.. kom je nog steeds of niet? En wanneer sluit je aan?
Dit om een klein beetje een overzicht te hebben.

Dankjewel & tot morgen !! :-)

An

Hello everyone, ben net op deze site terechtgekomen, maar helaas net iets te laat want ik zie dat jullie vandaag afspreken. :-)
Kan ik nog aansluiten? Ondanks dat ik er vandaag niet kan bij zijn?
Ik ben van de kanten van Mechelen en ben 37 jaar en ben ook op zoek naar reisgenoten.
Groetjes,
Kate

Hoi Kate

Bedankt voor je mailtje ..
Het kennismakingsavondje is ondertussen achter de rug én geslaagd!
Blij dat er zovelen bij konden zijn :-)

Hou het forum gerust in het oog voor activiteiten...

Grtj
An

HOi An (en Co)

Je oproepje spreekt me best aan ! LIjkt me altijd leuk om daguitstapjes, sportievere dingen enzov te maken met nieuwe gelijkgestemden !

Ik hou alvast dit forum in de gaten,

groetjes isabelle (33, ieper)

Hey allemaal, ik lees dit hier nu ook. Zijn er al beslissingen gemaakt naar citytrips / weekendjes weg / ... toe? Tussen 17/11 en 22/11 heb ik namelijk verlof en zou bij voorkeur een citytripje willen doen. Iemand interesse? Woon in Oostakker, en ik ben er zelf 36. Jammer dat de kennismakings-avond al achter de rug is!

Goede avond aan allen!

Mijn excuses voor de late reactie.
Mijn bedoeling was niet meteen om een volledige groep mee te krijgen voor activiteiten, maar het is wat anders uitgedraaid. Dus moet het ook wat anders aangepakt worden.

Ik had gedacht om eerst te starten met een dagactiviteit en dit op een zondag.

In december ( voor 23 december) kan dit gecombineerd worden met bvb Kerstmarktje, stadswandeling, schaatspiste en diner
(Antwerpen/Brussel/Gent/Brugge/Leuven)

In Januari bvb brunch en winterwandeling.

In februari heb ik mss gedacht aan weekendje Spa. Eerste dag combi lunch/wandeling/'s avonds gastronomisch diner. 2e dag een dagje Thermen ( met badkledij).

Geven jullie eens jullie mening en alvast jullie vrije zondagen?

Grtj
An

Hoi An,
iK heb zeker interesse om alles mee te doen. Op zondag ben ik altijd vrij,maakt niet veel uit. Voor Spa is 't ook geen probleem, ik vraag tegen dan wat extra congé, zodat we er weer tegen aan kunnen. :-) Tot laters. !!!

18/12 lunchen zie ik wel zitten! De rest ook maar gezien ik laatste nacht op moet, kan het zijn dat ik wat vroeger weg moet, ma zie dat dag zelf wel. Grt Sofie

Hey Ann,

Ik was er bij op de kennismaking en wil graag samen een activiteit doen. Ik wacht even af tot er een concreet voorstel is of ik meekan.

Hello,
IK ben net lid geworden op dit forum. IK heb ook wel interesse. Kan ik nog aansluiten bij jullie volgende uitstapje?
IK ben Hellen, 39 en ik woon in de buurt van Leuven.

Goedemorgen dames & heren

Hier zijn we dan...

Afspraak 18/12 om 12u30 aan Brasserie Sint Jorishof - Cour St. Georges (Sint-Jorishof Gent)
Een prachtig nostalgisch restaurant bomvol met geschiedenis..., een verborgen plekje in Gent.

Ik heb voorlopig een tafel geboekt voor 8 personen.

Graag nog even de bevestiging wie komt !

Erna stadswandeling & uiteraard eindigend met Glühwein, warme chocomelk of ander lekkers op de Kerstmarkt !

Tot de 18e !

An

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan