Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Daguitstappen-weekends-...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Davea,

Is ook toevallig : ben net terug van een weekje Ierland (Kerry way ) met een aantal vrienden. Was prachtig. Schotland staat zeker ook nog op het lijstje, maar is wel wat snel zo direct na Ierland.
Qua Alpen denk ik aan Lechtal, Ötztal, Paznauntal met hun vele hutten in Oostenrijk. Ook een mogelijkheid wat dichterbij zijn bv de Vogezen. In hoeverre ben jij vertrouwd met bergwandelen?
Weekendwandelingen/-tochten zie ik zeker ook zitten, en dat hoeft dan allemaal niet zo ontzettend ver van de deur te zijn. Ik ben van Antwerpen, jij?

groeten

Hey

Vogezen of Oostenrijk ook mogelijk, ik heb n redelijke conditie denk ik al weet ik niet wat je referentie is
Zo n andersreizen tocht lijkt me ook wel leuk!
Ik ben van Kortrijk, kleine taalbarriere dus

D

Hi Davea,

Mijn conditie is redelijk, kan zeker nog beter.
Moet de reizen die Andersreizen maakt eens te goed bekijken, zitten zeker interessante dingen tussen. Al moet het voor mij niet te zuidelijk zijn, te hete temperaturen verdraag ik slecht. Vb'n van tochten van hen die je aanspreken?

groeten

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd op allerlei manieren op zoek geweest om een goed alternatief te vormen. Een eigen forum enkel voor daguitstappen, weekendjes, activiteiten,… een mailgroep, een facebookgroep. Maar het is allemaal niet zo eenvoudig. Zeker omdat je moet zien dat er makkelijk mensen kunnen toegevoegd worden en dat ze de weg ernaar toe vinden, zo dat de “gemeenschap” niet beperkt blijft tot 20 personen bijvoorbeeld.

Ik kreeg hier in de oproep melding van iemand dat er ook reeds een facebookgroep bestaat, onder “reisforum”. Ik heb dit eens bekeken. Er zitten momenteel 127 leden in. Deze groep is destijds ontstaan onder hetzelfde initiatief. De beheerster ken ik zelf nog van destijds. Daar ik toen contact had en met haar nog een tijdje in de groep gekomen ben.

Ik ben er toen echter terug uitgegaan, gezien dit niet bij mijn doelen aansloot.

Ik denk echter dat dit voor het grote aantal van jullie die reageerde een goed alternatief is. dit is namelijk een groep dat ‘destijds althans ‘ regelmatig wandel of fietstochten plande, of gezelschapsspelavonden,… dus denk ik dat deze groep voor velen onder jullie een idee is, je kan er eens kijken door te zoeken onder “reisforum” en dan “lid worden” aanduiden. Het is de groep van Veronique Treinen en Stefaan Plets.

Voor mij persoonlijk zoek ik nog verder naar een oplossing gezien ik meer naar ander soort activiteiten op zoek ben. Het is moeilijk om er een echte benaming aan te geven. Meer de dingen als eens pretpark, een dagje naar de zee, naar een festivalleke, voor de leeftijdsgenoten naar een 90’s evenement, gaan bowlen, is …

Voortgaand op de reacties uit de vele mails en posts, kon ik afleiden dat vele op zoek zijn naar wandel- fietscompagnons, cultuurtrips, … weekends… jullie gaan elkaar zeker kunnen terugvinden op dat forum om dingen samen te doen. Als jullie dit nu al niet onderling gedaan hebben…

Gezien ik las dat het wel wat stilgevallen was, zou ik wel zelf initiatief nemen en activiteiten voorstellen…

Ik wens jullie alvast veel plezier en leren kennen van nieuwe mensen…

Voor degene dat toch expliciet ook zoekende waren naar lotgenoten voor de zaken die ik hierboven voor mezelf vermeldde, laat nog iets weten, dan hou ik die nog wel ergens apart.

Iedereen veel succes en geniet nog van de zomer.

Waarom niet gewoon je topic "DayTripping" noemen?
Je kan je eigen website samenstellen & alzo je initiatief uitwerken.
Inputt van je lezers & enkel de praktische zijde kan via de site geregeld worden.

@ work zouden ze zeggen... KIS...

Groetjes...

Hey
Er zijn veel tochten, oa in Engeland, Frankrijk, Albanië, t noorden...
Niks verplicht ons natuurlijk om dezelfde trip te doen. We kunnen er ook de highlights uithalen en een eigen tocht samenstellen.

Ik heb ook nog wel interesse in een korte wandelvakantie. Maar ik wil niet met mijn bagage wandelen en liefst ook geen te grote hoogte verschillen, dus ik denk dat dat niet helemaal overeenstemt met jullie wensen...

Super,

Ik zou héél graag deelnemen aan jullie activiteiten. Misschien, iets ouder maar daarom niet minder sportief. Ik heb een campertje, een harley, een fiets en grote reislust !!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...