Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Dames ONLY (25-29) vertrek (Eindhoven AirPort) Griekenland EIND JUNI 2023

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anne25

New Member
Ik zou graag dit jaar naar Griekenland willen en zoek 1 of 2 dames in dezelfde leeftijdscategorie. Ik ben zelf 27 jaar.
(25-29) jaar.

Normaal ga ik op verre groepsreizen, maar dit jaar heb ik behoefte om dichter bij huis op vakantie te gaan. En iets eerder dan midden in Juli/augustus drukte.

Mijn interesse ligt momenteel bij Griekenland. 2 weken zon, zee en strand daar ben ik aan toe, maar ook ben ik persoon die graag iets actiefst doet.

Wie ben ik?
-Ik heb een full-time job
- actief maar ook rust vakantie
- Geen uitgaanstype persoon. Wel leuk om een keer een avond uit te gaan maar echt stappen is niks meer voor mij.

Daarnaast vind ik het belangrijk dat we met ze alle vanuit Eindhoven AirPort vertrekken dus zou top zijn als je ook in de buurt woont. En dan is het ook makkelijker afspreken. Ik zat zelf te denken aan Rhodos , maar heb ook wel interesse om 2 plaatsen te verblijven.

Ben jij een persoon die dit wel ziet zitten, stuur mij een pb en wie weet kunnen we binnenkort boeken.

Bijlagen

• D6DB1224-8DEA-4A8C-B282-A88839214031.webp
    725.1 KB · Weergaven: 4
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...