Database van reisforum

Discussie in 'Over de site' gestart door Frederik89, 6 jan 2017.

Tags:
  1. Frederik89

Frederik89 Member

Even een vraagje deze database word deze gelinkt met andere ?

Want ik heb nu als foto een soort meme staan die ik enkel tot nu toe gebruikte op EA forums ( origin ) , en toen ik deze account aanmaakte vorig jaar stond deze foto er toen automatisch bij.
    Ik heb er niet veel verstand van , maar ik vind het gewoon curieus.

Frederik.

2. Fred.

Fred. Administrator Medewerker Travel Advisor

Hallo Frederik,

Nee, Deze is niet gelinkt en ik ben de enige persoon die toegang geeft tot de database.
    Maar je hebt je avatar gelinkt aan je e-mail via gravatar en daarmee gebruikt deze jou globale avatar.
    Hier kan je er meer over lezen.
    Gravatar - Wereldwijd Erkende Avatars

Als je een andere avatar wil kan je dat veranderen onder je account instellingen
    https://reisforum.net/account/

Als je Gebruik een eigen avatar selecteert is het enkel voor deze website, gravatar is voor alle websites die het gravatar systeem gebruiken.
    Ik ben zelfs voorstander van gravatar omdat je dat 1 keer instelt en dan heb je op alle sites dezelfde avatar. Maar je hebt de keuze tussen de 2.

Als je nog vragen hebt vraag je maar.

Mvg
    Fred.

3. Frederik89

Frederik89 Member

Ok bedankt , weer eens iets wijzer! :)

Fred. vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie