Hallo iedereen!
Ik zoek nog één of meerdere sportievelingen die met mij de Alta Via delle Dolomiti willen gaan stappen in de laatste 2 weken van september.
Volledig bepakt met tent.
Mocht jij avontuurlijk aangelegd zijn, rond de 23j oud zijn en interesse hebben, geef mij dan een seintje.
Ik sta ook open voor alternatieve tochten zoals Kungsleden of The slovene High Level route...
Gr Sander
Hallo, ik heb wel interesse om mee te gaan.
Maar de periode waarin je wilt gaan kan ik niet.
Kan die eventueel nog gewijzigd worden of ligt die zoiso vast voor jouw?
Ik weet nog niet 100% zeker wanneer ik kan.Ik ben momenteel aan het werken en ik ga volgend jaar terug studeren waarschijnlijk.
En ik denk dat het schooljaar begint ergens rond 21 september.
Tussen 14 juli en 5 augustus zit ik in America dus ergens tussen half augustus en 21 september zou normaal wel moeten lukken.
Ik vrees dat het dan voor een andere keer zal zijn. Ik was aan een latere datum aan het denken, rond oktober.
Tijdens de zomervakantie kan ik niet. Toch bedankt!
Gr
ik ben Jo (28j, Gent) en ben zelf nog op zoek naar een trekvakantie, mag zeker Dolomieten zijn.
Ben beschikbaar tot eind december 2014, laat iets weten als je nog iemand zoekt!
Ben zelf nog op zoek naar een reisgenoot die me vanaf eind augustus wil vergezellen naar de Alpen of Pyreneeën (mag ook naar elders). Zou graag een 3tal weken zo zelfstandig mogelijk rondtrekken, dus met tent en rugzak. Indien je zin hebt om één of meerdere weken mee op pad te gaan, laat dan zeker iets van je horen!
Voor mij zijn Alpen of Pyreneeën zeker een optie.
Ik moet op 12 september wel zeker terug zijn (trouw van mijn nicht).
Misschien kunnen we eens samenzitten om te zien wat de mogelijkheden zijn!
Groet
Hoi Jo en Vesoul,
Bedankt voor de interesse, maar ik kan tot oktober spijtig genoeg geen verlof meer nemen op het werk.
Anders had ik graag willen vertrekken, want de reismicroben kriebelen toch!
Gr Sander