Hi , zal me zelf even kort voorstellen ben Cato & 19 jaar oud. Erg avontuurlijk dus zag reisforum voorbijkomen en dacht hier moet ik aan het juiste adress zijn. Ben al eerder een keer 2 maanden weggeweest alleen maar dan met een reisorganisatie het beviel mij wel. Maar nu zou ik graag naar hawai willen en daar zijn niet zoveel groepsreizen in het aanbod. Het thuisfront zou het ook wel prettig vinden en ik zelf ook om met iemand te gaan zodat als er iets gebeurt je op iemand terug kan vallen & natuurlijk mooie herinneringen maken samen. Vandaar dat ik reisbuddy's zoek. Hou erg van natuur (denk dat dat in hawai ook goed aan pas komt) , altijd in voor gezelligheid, bucketlist dingetjes afvinken.
Zou graag naar hawai willen volgend jaar de hele maand MAART. Zou dan graag meerdere eilandjes bezoeken bijvoorbeeld. Oaha Maui Kauai. & dan in hostels verblijven. Als plannen anders lopen zoals vaak met reizen spontaan heb ik geen moeite mee en pas me makkelijk aan.
Lijkt jou dit nou ook wat ? laat het me weten en wie weet tot maart
Zou graag naar hawai willen volgend jaar de hele maand MAART. Zou dan graag meerdere eilandjes bezoeken bijvoorbeeld. Oaha Maui Kauai. & dan in hostels verblijven. Als plannen anders lopen zoals vaak met reizen spontaan heb ik geen moeite mee en pas me makkelijk aan.
Lijkt jou dit nou ook wat ? laat het me weten en wie weet tot maart