de zon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kristel

New Member
Hallo,

Ik ben Kristel en ben op zoek naar een toffe reisgezel.
Graag zou ik in november naar Egypte, Turkije of Tunesië gaan, als er maar een beetje zon is :smile:
Het zou wel een rustvakantie worden, een goed boek, lekker eten...
Iemand zin om mee te gaan?

groetjes,
Kristel

zon in november

Hallo,

Dit klinkt als mijn ideale vakantie. Ik wil ook een weekje gaan uitblazen in de zon. Liefst in een comfortabel hotel waar je niet te veel lastiggevallen wordt door animatoren :cool:

Liv

Hallo,

Graag zou ik in november naar Egypte, Turkije of Tunesië gaan, als er maar een beetje zon is :smile:

groetjes,
Kristel

Dag Kristel,

Zegt Equador jou ook iest? :tongue:
Ik heb een ticket voor 23 november tot 13 december. Het is daar dan mooi weer. Ik ging met mijn vriend gaan, maar door het werk moet ik uiteindelijk alleen. Zijn ouders zijn van ginder en we zouden kunnen verblijven in hun huisje aan de zee. Maar ik zou ook graag wat rondreizen om iets te zien van het land.
Het wordt super, ik ben er zeker van
Daag Leen

Hoi Leen,

Dat lijkt me inderdaad wel een supervakantie! :smile:
Enig idee wat het budget ongeveer zou zijn?

groetjes,
Kristel

Hoi,

Ik zou graag met je meewillen. Ik ben 21 jaar en student. Mijn ideale vakantie is ook zon zee relaxen. ik zou graag naar Egypte willen maar sta voor andere landen ook open!
Ikzelf ga het liefst zo snel mogelijk weg.

Groetjes Yasmin

Iemand zin in Agadir, Marokko 20 t/m27 nov?

Hi allemaal,

Ik ben een 26 jarige Marokkaanse/Nederlandse jongeman die de zon wil opzoeken in Marokko. Ik beheers de taal een beetje en ben nog nooit in Agadir geweest. Het is daar nu rond de 27 graden, en een mooi strand.
Ik ga 20 t/m 27 november naar Agadir, Marokko. Het is daar nog heerlijk weer, en ik zoek nog gezelschap!

kosten: 350 Euro p.p.

ik hoor van jullie!

[email protected]

Gr. Ap

hallo,

Ben ja al op vakantie geweest of ga je nog in december?
Ik zou graag nog naar de zon gaan in december.

groeten jan

Hallo,

groetjes,
Kristel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan