Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

December 2016 relaxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merelh

New Member
Hoi!

Ik zoek een reisgenootje, het liefst voor de eerste week van december. Ik wil even relaxen, vermaak mezelf goed, maar ik ga graag met iemand samen zodat we samen kunnen eten en af en toe iets kunnen bezoeken. Ik dacht zelf aan Kaapverdië omdat het daar lekker weer is en het goed te betalen is.

Ik ben 27 jaar, net afgestudeerd en nu werkende.

Wie o wie?

Hey,

Ik ben nog vrij tussen 25/11 - 05/12.
Kaapverdië ben ik nog niet geweest maar wil dat gerust nog ontdekken.
Mijn idee van een vakantie is relaxen, tripje doen, plonsje, sportieve activiteit, dagje luieren, auto huren en wat ontdekken, ...
Ben zelf 35 uit o-vl, indien verdere interesse laat je maar gerust iets weten!

Grts Koen

Hoi Koen!

Klinkt goed. Ik kan alleen voor november geen vrij meer krijgen. Mocht je nog enigszins flexibel zijn dan zouden van de week even kunnen Skypen? Ik ben 3 nov in België maar das een beetje laat misschien.

Vrees voor de flexibiliteit, ik ben thuis tem 05/12.
Als jij maar vrij bent vanaf 01/12 zal het een citytripje moeten worden

Kaapverdie heb ik gezien van 1/12 tot en met 6/12 . Een paar dagen eerder kan ik misschien extra vrij vragen, maar was niet echt de bedoeling. Eerste week december is ook redelijk goedkoop. Waar vandaan wilde jij vliegen?

hooiii

Ik ben 33 jaar open en spontaan. ik zoek een reismaatje om in december 2 tot 3 weken naar de zon te gaan.
Mijn voorkeur gaat naar de domicaanse replubliek wil wel graag voor de kerst terug zijn. Ik sta open voor nieuwe mensen en nieuwe plekken te otmoeten op vakantie wil ik graag leuke dingen ondernemen maar ook vooral lekker relaxen
mocht je het iets lijken kan je me mailen

kiwintra@hotmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...