Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Digitourist

Erik Spierings

New Member
Hallo allemaal

Ik ben Erik Spierings. Sinds 2 jaar ben ik bezig met het opzetten van de website www.digitourist.com, een gratis digitale reisgids van Europa. We zitten nu in het stadium dat de site klaar is voor gebruik. Inmiddels hebben we 15.000 toeristische punten in 9 landen op de site staan. Genoeg te zien dus.

Ga naar de site, zoom in op je vakantiebestemming en je ziet de pins verschijnen. Klik op de pin en je krijgt een foto te zien wat daar te doen is. Als je een account aanmaakt, dan kun je je favorieten opslaan in een map. Je kunt per vakantiebestemming een aparte map aanmaken. Als je je favorieten geselecteerd hebt kun je onder MY FAVORITS de map openen en raadplegen. Ook kun je dan met de button select all alles selecteren en vervolgens met CREATE PDF hier een pdf bestand van maken. Dat kun je uitdraaien (zelf doe ik dat dubbelzijdig in boekformaat zodat er 4 items op een blad passen) of bewaren op je smartphone of tablet. Dan heb je de info op vakantie ook digitaal beschikbaar.

Zelf heb ik er inmiddels zes vakanties mee gewerkt en ik vind het super werken. Ik gebruik het om de reis naar mijn vakantiebestemming te plannen (om de 50 kilometer een leuk punt zoeken) en vervolgens om te kijken wat er rond mijn vakantiebestemming te doen is.

De komende jaren zal ik veel op pad zijn voor deze site. Interessant punten zal ik met jullie delen.

Veel plezier ermee

Hi Erik
Bedankt ! ....en welkom aan boord ! Je site is al geplaatst.
Ik hoop dat je hier fijn gaat vinden...
Groetjes
Gecko

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...