Dingend gezocht reizen jul,aug

Status
Niet open voor verdere reacties.

silke

New Member
hallo
ik ben opzoek naar iemand die mee op reis wil gaan liefst budget vriendelijk
ik dacht eraan om met mijn hond rond te gaan trekken in Schotland andere landen mogen ook
als er maar veel natuur in zit!!!!
de gedachten gingen maar rond en rond er is zoveel dat ik kan doen en wil doen liefst niet alleen :) dus liefst met een reispartner rond de zelfde leeftijd.

de hond moet er niet bij hangt een beetje af van wat we juist allemaal gaan doen en willen zien en waar enzo

een beetje over mezelf ik hou van wandelen, uitgaan tot de vroege uurtjes is geen probleem maar is ook geen must ( met hond gaat het ook niet ) ik sta open voor avontuur ik ben al 5 jaar niet meer op vakantie geweest ik heb altijd gespaard wel hier en daar korte reisje gedaan zoals zee, ardennen( alleen met de hond ) het is tijd voor nog is wat langer weg te zijn. in het wildslapen, of in een tent is geen probleem. liefst voor vertrek wat kennis maken :) dat het wel klikt

Beetje last minute wel maar als je er interresse in hebt , wij vertrekken vrijdag richting zweden met de wagen ( ik 26 , en men neef 17 ).
We gaan er van zaterdag voor 7 dagen per kano een meer afgaan waar dan ook word wildgekampeerd. na deze 7 dagen gaan een weekendje goteberg / stockholm doen (waar we dan wel in hotel zullen overnachten voor wat te kunne relaxe ) . nadit gaan trekken voor 4 dagen met de wagen door zweden richting noorwegen waar de dan ook 3 keer zullen wildkamperen en ook wat zullen bezichtigen , hierna komen we toe in Brusand ( onder stavanger ) , waar een kennis van mij ons overnachting bied voor 2 dagen in een huis ( tegen een klein prijsje ) . waar we dan vrijdag in de 2de week ook afsluiten met een tripje naar "preikestolen" wat een grote klif naast een meer is. Zaterdag keren we dan terug met nog een overnachting in Malmo en dan zondag de 16de arriveren we terug in België . Kwa Budget mag je rekenen +- 400 euro . Reis is heel flexibel ingezet kwa hotels kunne we makkelijk aanpassen en kunnen nog max 2 personen mee in de wagen ( het is een grote wagen dus je gaat niet bekrampt op de achterbank zitten ^^ ) .
Bij Interresse laat zeker zo snel mogelijk iets weten , want vrijdag morgen zijn we weg ^^

Beetje last minute wel maar als je er interresse in hebt , wij vertrekken vrijdag richting zweden met de wagen ( ik 26 , en men neef 17 ).
We gaan er van zaterdag voor 7 dagen per kano een meer afgaan waar dan ook word wildgekampeerd. na deze 7 dagen gaan een weekendje goteberg / stockholm doen (waar we dan wel in hotel zullen overnachten voor wat te kunne relaxe ) . nadit gaan trekken voor 4 dagen met de wagen door zweden richting noorwegen waar de dan ook 3 keer zullen wildkamperen en ook wat zullen bezichtigen , hierna komen we toe in Brusand ( onder stavanger ) , waar een kennis van mij ons overnachting bied voor 2 dagen in een huis ( tegen een klein prijsje ) . waar we dan vrijdag in de 2de week ook afsluiten met een tripje naar "preikestolen" wat een grote klif naast een meer is. Zaterdag keren we dan terug met nog een overnachting in Malmo en dan zondag de 16de arriveren we terug in België . Kwa Budget mag je rekenen +- 400 euro . Reis is heel flexibel ingezet kwa hotels kunne we makkelijk aanpassen en kunnen nog max 2 personen mee in de wagen ( het is een grote wagen dus je gaat niet bekrampt op de achterbank zitten ^^ ) .
Bij Interresse laat zeker zo snel mogelijk iets weten , want vrijdag morgen zijn we weg ^^

hey lijkt me super leuk en had jullie post ook al gelezen... maar ik heb les tot 13/07 avondschool.... maar amuseer jullie en have lots of fun :-) !!!!!

hey,

ik zoek travelmate om met mij en mijn hond (border colie) naar UK te gaan.
Ik dacht aan isle of sky of peak district national park.
als onze honden overeen komen wij mss ook....
ik ben de hele zomer vrij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan