Disneyland Parijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

Theo87

New Member
Halloo,
Ik ben Theo 30 jaar en al heel mijn leven een fervent reiziger, ik kan genieten van een lange relaxe strandvakantie alsook van een leuke citytrip. In mijn dagelijks leven ben ik CEO van een welvarend bedrijf en daarom dat ik toch nog eens kinds wil zijn;)
Nu mijn vraag waar het eigenlijk om draait :) wij hebben met 5 jeugdvrienden besloten om tijdens de kerstperiode een weekendje naar Disneyland Parijs te vertrekken en er een leuke ,maar vooral grappige momenten mee te maken. Wij zouden graag 4 of 5 vriendinnen (18 +) uitnodigen die net als ons al lang bevriend zijn en een leuke tijd en ervaring willen beleven en nieuwe mensen willen leren kennen. Alles word natuurlijk van onze kant vergoed u dient enkel wat zakgeld mee te nemen. Onze vereisten: Een hoge dosis humor en goesting om u te amuseren. Laat maar wat weten groetjes

Stefania Deiana

New Member
Hey, ik ken misschien wel een paar mensen die graag mee zouden willen gaan. Met ons is het altijd wel lachen. Leeftijd +-23.

Theo87

New Member
Hey, ik ken misschien wel een paar mensen die graag mee zouden willen gaan. Met ons is het altijd wel lachen. Leeftijd +-23.

Dag Stefania,

Leuk dat je geïnteresseerd bent in onze advertentie. Als jullie willen kunnen we eens afspreken om de uitstap te bespreken en zo elkaar beter leren kennen.
Laat maar weten wanneer het het beste voor jullie past.

groetjes Theo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan