Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Dit jaar er nog even tussenuit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

travelbart

New Member
Hallo!

Voor wie is dit herkenbaar – het einde van het jaar komt in zicht, en er zijn nog wat verlofdagen op te nemen?

Zelf ben ik in dit geval, en dit jaar heb ik nog niet veel ondernomen. Lees: de perfecte aanzet om er in november/december nog even tussenuit te gaan. Zijn er nog min of meer leeftijdsgenoten met short term plannen – of gewoonweg gezonde goesting hierin?

Over mij: ik ben 42 jaar, afkomstig uit Damme. Hou van contrasten: genieten combineren met toffe uitdagingen. Dagen languit aan een strand liggen, is minder aan mij besteed – ik combineer dat graag met wat actiefs.

Zijn er nog mensen die met gelijkaardige ideeën zitten? Op korte termijn er +/- een week tussenuit, richting zachtere of iets mildere temperaturen, en ook op zoek naar reisgenoten? Wat relaxen, batterijen opladen, en tussendoor wat (licht) actiefs? Laten we de paden kruisen en kennismaken, laat maar van je horen!

Dankjewel & Happy Travels!

Bijlagen

• foto1b.webp
    377.8 KB · Weergaven: 18
  • foto2.webp
    87.9 KB · Weergaven: 17
  • foto3.webp
    170 KB · Weergaven: 19
  • foto4.webp
    121.8 KB · Weergaven: 18
  • foto7.webp
    206.3 KB · Weergaven: 19
  • foto8.webp
    203.1 KB · Weergaven: 17
  • foto10.webp
    971.9 KB · Weergaven: 18
Hallo, leuk berichtje
En ja ik herken me er wel in, na wat moeilijke tijden wil ik er ook graag nog eens uit dit jaar,
Aan strand of zwembad liggen is ook niets voor mij, dat kan eens voor een dagje of half dagje, combineerd met uitstapje, terrasje enzo
Ik ben 41 uit Aalst,
Had je al een of andere bestemming in gedachten?

Groenten
Kristof

Hey Kristof,

Tof berichtje, thanks! Met de regelmaat de batterijen bijvullen, ik onderschrijf het volkomen.
Nothing written in stone so far, ik laat het wat op me afkomen. Portugal en Italië zaten wat in het hoofd, zonder een must te zijn evenwel.

Groet!
Bart

Hoi Bart
Heel herkenbaar!
Ik wil dit jaar ook nog een paar dagen weg. Had gedacht aan een dag of 4-5.
Grote Italiëfan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...