Door de wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gaetan

New Member
Heyhay!

Ik ben een 20 jarige jongeman die op zoek is naar reis gezelschap.

Sinds ik een ukkepuk was droomde ik er van om de wereld rond te gaan, op een zeilboot, te voet, bussen, treinen... Die jeugdige onschuld hé?

Maar... rond volgend jaar ben ik van plan om het in realiteit om te zetten!

Ik woon al zelfstandig sinds mijn 16, altijd verantwoordelijkheid gedragen, altijd keihard geknokt om er te staan in het leven. Op dit moment ben ik werkzaam op 2 jobs, dus doe ik regelmatig een +100uren weekje. Als ik dit een jaartje kan volhouden, heb ik dus genoeg centjes om mijn dromen waar te maken, en ben ik nog jong genoeg wanneer ik terugkeer om wederom iets van mijn leven te maken, (huisje tuintje boompje).

Dus, wat is mijn plan?

Lekker impulsief doen, je gaat naar de landen die je interesseren met de weinige middelen dat je hebt - je reisgids, brochures, backpack en genoeg lef, durf en openheid om de wereld rond te gaan. Weg van de dagelijkse sleur..

Minimum een jaar, waarom geen 2 jaar? Onderweg doe je wat vrijwiliggerswerk, onderweg maak je dingen mee die jou als persoon positief veranderen... De onzekerheid, een soort luxe zwerversbestaan, overnachten in een tent - jeugdhotels of overnachtingen bij mensen thuis die je kent of gewoon helemaal niet kent?

- Oké, de reacties die mensen zullen hebben snap ik volledig; er is geen duidelijk uitgewerkt plan of een route, er zijn geen reservaties, een startpunt is ook nog niet afgesproken,... Daarom doe ik een oproep om eventueel wat te brainstormen naar gelijkgestemde zielen.

Waarom niet de wereld rondgaan naar dingen die jij wilt, impulsief je bestemmingen kiezen,- waarom niet?

E-mailen kan naar [email protected] , of als jij zulke ervaringen had - mail ze me ook door dat ik weet wat te verwachten.

Met vriendelijke groetjess,
Gaët!:good:

hey

ik ben ook 20 jaar ik heb ook altijd hard gewerkt.
ik ben geen luxe ding.
reizen zie ik ook helemaal zitten ver weg dichtbij maakt niet uit als we maar weg zijn.
rond trekken met een rugzak en opbaar vervoer en liften ik kan niet wachten.
als ik reis neem ik wel mijn hond mee die kan ik niet achter laten ( hopelijk is dat geen probleem )
van waar ben je ergens ?

ik ben ook 20 jaar ik heb ook altijd hard gewerkt.
ik ben geen luxe ding.
reizen zie ik ook helemaal zitten ver weg dichtbij maakt niet uit als we maar weg zijn.
rond trekken met een rugzak en opbaar vervoer en liften ik kan niet wachten.
als ik reis neem ik wel mijn hond mee die kan ik niet achter laten ( hopelijk is dat geen probleem )
van waar ben je ergens ?

Hey Silke, merci om te antwoorden, dacht al dat dit een dode topic ging worden :-p.

Ik ben zelf van de kust, maar ik verplaats me naar overal.. Op dit moment werkzaam in de Horeca,- dus werken van 's ochtends tot 's nachts maar af en toe, toch wat tijd vor mezelf... Een hondje om mee te nemen is geen probleem, - het gaat gewoon om de ervaring die je hebt he... van waar ben jij?

groetjess

hey
ik had deze nog niet gelezen voor ik het andere bericht stuurde
ik werk ook in de horeca van s morgens tot s avonds en we kunnen mss is afspreken voor mekaar te lere kenen, dat we mekaar niet afmaken voor we over de grens zijn van belgie :)

hey
ik had deze nog niet gelezen voor ik het andere bericht stuurde
ik werk ook in de horeca van s morgens tot s avonds en we kunnen mss is afspreken voor mekaar te lere kenen, dat we mekaar niet afmaken voor we over de grens zijn van belgie :)

Haha lol, is idd een goed plan. Anders P.M. ik je verder hieromtrend? :-p.
Voor ik op dit forum mijn privé adres vrijgeef, lol :biggrin:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan