Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Door, tussen en over de bergen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avontuur

New Member
Hé jij daar!

Ben jij die avontuurlijke reisgenoot waar ik naar op zoek ben? Het plan zou zijn een 2 à 3-tal weken de bergen in te trekken, liefst met tent en zo zelfvoorzienend mogelijk (waarbij de mate hiervan natuurlijk afhangt van welke tocht). Onder andere (stukken van) de Haute Route des Pyrénées en de Haute Route tussen Chamonix en Zermatt zijn tochten die met stip aangeduid staan, maar ik sta natuurlijk open voor andere suggesties.
Vereisten naar een potentiële reisgenoot toe: avontuurlijke geest die wel houdt van wat uitdaging, enigzins sportief, ervaring met dergelijke tochten is wat mij betreft niet strikt noodzakelijk. Verder vind ik het belangrijk om op voorhand toch een aantal keer af te spreken om ons er van te vergewissen dat er een zekere vriendschappelijke klik is en we het een 2 à 3-tal weken met elkaar kunnen uithouden... ;-)

Voel je je geroepen, laat dan zeker een berichtje na!

Grtz, J.

P.S. Ter bijkomende info: m en 37...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...