1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

dresscode

Discussie in 'Cruise Forum' gestart door Barbara van R, 13 jan 2017.

?

dresscode

1. causal

1 stem(men)
    100,0%
  2. coctail

1 stem(men)
    100,0%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
  1. Barbara van R

Barbara van R New Member

Hallo,
    Over een paar maanden gaan wij op reis naar Cuba en vervolgens cruise in de Caraïben met MSC Opera.
    Dit zal onze eerste cruise worden.
    Kan iemand me iets vertellen over de dresscode op zo'n schip ?
    Alvast bedankt

2. NickyVN

NickyVN New Member

Dag Barbara, ik heb reeds 3 cruises gemaakt met MSC en ik kan je vertellen dat de dresscode alle avonden een klein beetje scheelt. Althans, men is niet verplicht om aan alle speciale kledingvoorschriften mee te doen. EN, ze gelden enkel in de restaurants, je mag dus ongeveer gelijk hoe naar het buffet gaan eten. Op een cruise van 1 week zijn er 2 gala avonden, 1 white party (men vraagt gekleed te zijn in wit maar nogmaals: het hoeft niet), 1 flower power party, en dan is er bij cruises in de Middellandse Zee ook nog een 'Italiaanse avond' met als dresscode: groen - wit - rood. Bij jullie cruise denk ik dan eerder dat er een Cubaans avond zal zijn?! Je zal de dresscodes kunnen vinden op het krantje dat elke avond vooraf in de kajuit wordt gelegd. Op dagen zonder speciale festiviteiten zal er 'casual' staan, maar let er wel op dat een man in een short waarschijnlijk verzocht zal worden iets anders aan te doen. Geniet van je vakantie!

Deel Deze Pagina