Drie weken Thailand, Laos, Cambodja of Vietnam?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bootvrouwtje

New Member
Hoi iedereen!

ik ken dit forum nog maar een week of twee maar ik ben al keihard aan het dromen! Zonder dat ik daar op voorhand ook maar één sikkepit aan dacht, zit ik nu, door andere berichtjes gezien te hebben, met Zuidoost-Azië in mijn hoofd. Omdat het én ver (ik moet echt ver! én nog redelijk budgetvriendelijk is. En omdat ik aan die kant van de wereld echt nog niks heb gezien.

Ik ben 33 jaar, ik woon in Antwerpen, en ik ben op zoek naar 2 of 3 andere leuke dertigers die zin hebben om met me mee te gaan. Ik kan in juli tot half augustus, en in oktober en november. Ik zou het liefst de periode gaan die voor het weer het meest geschikt is. (niet té warm)

Ik hou heel erg van natuur (een meerdaagse wandeling en/of een paar goeie dagtrips mogen er bij iedere reis echt wel bij), maar ik wissel het graag af met wat cultuur en heel soms een beetje relaxen (vb. eens een dagje op het strand, maar wel geen drie na elkaar. Ook op comfortgebied mag het afwisselend zijn: ik slaap graag in een tent, maar wanneer ik na een paar dagen eens zin heb in een bed, dan sta ik mezelf dat ook toe.

Op mijn vorige reizen waren we het iedere keer gewoon om al een ruwe planning te maken, om de simpele reden dat ik schrik heb dat ik anders overal te lang blijf hangen en dan in 't midden van mijn traject merk: shit, mijn tijd is al op.
Wie nu ook begint te dromen, stuur me maar een berichtje!

Groetjes,
bootvrouwtje

Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Bootvrouwtje

Ik ben Lore, 30j en ik woon in Gent. Ik ga zo ongelofelijk graag op reis. Ik word onrustig als ik geen reisje gepland heb, ik leef van reis tot reis. Ik zoek ook nog een leuke bestemming voor deze zomer (verlof van half juli tot half augustus). Je berichtje doet mij inderdaad dromen. Ik ben zelf ook een natuurliefhebber (ben biologe van opleiding) en ik heb overal zin in: natuur, cultuur, strand, lekker eten, snorkelen, ferme dagtochten,... . Ik ben enkele zomers geleden door China gefietst en ben sindsdien verknocht aan Azië. Wel meegeven dat ik nogal snel wagenziek word en dus liever per trein/fiets dan per bus reis. Verder ben ik vrij gemakkelijk, tent, hostel, hutje, strand, dat maakt me allemaal niet uit... Ook wel graag low budget.
Drie weken zou voor mij ideaal zijn (en dan liefst twee weken in juli en één week in augustus). Want ik heb mijn nichtjes en neefjes deze zomer een trektocht beloofd tussen Oost-Vleteren (mijn hometown) en Oostende, dus dat zou ik dan de laatste week van mijn verlof plannen.

Laat maar weten als je nog steeds een reisgenootje zoekt!

groetjes,

Lore

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan