Drie weken, vertrek half mei

Status
Niet open voor verdere reacties.

Inge81

Member
Hallo!

Iemand zin om half mei een drietal weken op reis te vertrekken? Liefst ver weg, zonnig met een goeie mengeling van natuur en cultuur, met leuke dingen om te doen/zien en mooie plaatsen om te relaxen. Zelf kan ik maar niet beslissen naar waar, dus ik sta open voor suggesties!

Ik ben al een aantal keer met de rugzak geweest, dat is altijd super mee gevallen. Maar ik ben ook te vinden voor het huren van een auto/camper en er een road trip van te maken.

Flexibele, spontane reislustigen tussen de 25 en de 40 die graag plezier maken mogen zich aanmelden!

Groetjes,

Inge

Hi

ik ben ook de opties voor een eerste reis in 2014 aan het overlopen.
Bij voorkeur inderdaad meer zon dan in Belgie, hou ook van natuur & cultuur (architectuur, oud & nieuw)
Beschik over een firmawagen, waar ik de afgelopen jaren al flink gebruik van heb gemaakt :)
Heb al veel gecampeerd en omdat ik in 2014 wat wil sparen op mijn reisbudget overweeg ik dit nu ook te doen, al spreken kleine b&b me ook aan.
Hou sowieso van wat ongepland rondtrekken (enkel de grote lijnen, bezienswaardigheden vastleggen)

Iedereen die interesse heeft mag me een mailtje sturen: joo(apestaartje)outlook.be

Ben 34, Limburgse roots, wonend omgeving Brussel, en redelijk spontaan (voor een Limburger ;))

Groetjes
Jonathan

Laatst bewerkt:
Hallo!

Iemand zin om half mei een drietal weken op reis te vertrekken? Liefst ver weg, zonnig met een goeie mengeling van natuur en cultuur, met leuke dingen om te doen/zien en mooie plaatsen om te relaxen. Zelf kan ik maar niet beslissen naar waar, dus ik sta open voor suggesties!

Ik ben al een aantal keer met de rugzak geweest, dat is altijd super mee gevallen. Maar ik ben ook te vinden voor het huren van een auto/camper en er een road trip van te maken.

Flexibele, spontane reislustigen tussen de 25 en de 40 die graag plezier maken mogen zich aanmelden!

Groetjes,

Inge

Hoi Inge,

Als je zin mocht hebben ik ga met nog een reisgenoot die ik via deze weg heb leren kennen in Juni naar de USA het zuiden (New Orleans, Memphis ect)
Lekker warm veel natuur en cultuur en we huren een wagen en ook zoveel mogelijk zelf regelen om het budget toch deftig te houden. :-)
Mocht je intresse hebben de periode is van 01/06 tot 23/06 we hebben enkel ons vliegticket nog maar geboekt.
Groetjes,

Hoi Inge,

Als je zin mocht hebben ik ga met nog een reisgenoot die ik via deze weg heb leren kennen in Juni naar de USA het zuiden (New Orleans, Memphis ect)
Lekker warm veel natuur en cultuur en we huren een wagen en ook zoveel mogelijk zelf regelen om het budget toch deftig te houden. :)
Mocht je intresse hebben de periode is van 01/06 tot 23/06 we hebben enkel ons vliegticket nog maar geboekt.
Groetjes,

Dag Hoppertje,

Het ziet er naar uit dat je een leuke reis voor de boeg hebt! Ik zou zeker geïnteresseerd zijn maar ik heb begin juni een weekendje Rock Am Ring op de planning staan. Ik vrees dat ik echt een beetje vastzit aan de maand mei. In ieder geval veel plezier! New Orleans ben ik een aantal jaren geleden geweest en was echt geweldig. Heel leuk om 's avonds alle bars met live muziek af te schuimen :-) Geniet ervan!

Groetjes,

Inge

Road Trip West Coast ?
I'm game!

Ik hou het kort, hier meer info over mij: https://www.facebook.com/aboussy

Dag Anthony,

West coast ben ik al eens geweest, maar ik las in je ander bericht dat je Florida ook een optie is?

Auto huren en road tripje maken zie ik zeker zitten! Ik zit met mijn vakantie wel vast aan de maand mei, zou dat lukken voor jou?

Nog mensen interesse om richting Florida te trekken?

Hallo!

Groetjes,

Inge

Hi Inge

Vergeet niet een "Jack Daniel's " te bestellen..."on the rocks" of niet...ik drink het zonder "rocks" en geniet van de echte jazzmuziek ! ;)

Groetjes
Gecko:)

Hoi Inge,

Ik stel voor om in Luxor een appartement te huren; ikzelf ben er al vaak geweest, dus een gids heb je al.

Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan