dringend gezocht! 4-weekse rondreis Costa Rica

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurgen Soenen

New Member
Ik vertrek binnen een 2-tal weken naar Costa Rica, ik zoek nog een reispartner, de grootste kosten neem ik op me, let me know something moest je zin hebben om me te vergezellen!

Hallo Jurgen,
Wanneer zou je vertrekken en heb je al plannen gemaakt wat je wil zien? Ik wil misschien wel met je mee :)
Groetjes,
Ilona

Hey Llona,
Ik vertrek zaterdagmorgen de 16de. Ik heb twee vliegtickets vanuit BRU. Ik heb één en ander al vast gelegd. Een weekje Caribische kust, een paar dagen binnenland en een paar dagen Corcovado in een eco lodge waar er een dagje primair regenwoud is voorzien. De reis is voornamelijk een combi van relaxen, wat sporten (fietsen, zwemmen, duiken,...) en avontuur. Ik heb ook een auto gehuurd. ik geniet voornamelijk van m'n vrijheid die ik kan nemen, ben al enkele keren mee geweest in een groepsreis, naar Zuid-Amerika maar daar is alles teveel vlg schema en kan je te weinig de tijd nemen om iets deftigs te bezoeken of langer tijd te genieten. De laatste week staat nog open. eventueel bnb of hostel ter plaatse boeken. Feel free to enjoy me :-) een reispartner zou leuk zijn! en een inbreng is ook altijd welkom!

ps ik kan je het één en ander doorsturen van wat ik vast gelegd heb. van kosten komen we wel overeen. Vanwaar ben je?

groeten Jurgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan