Hoi Loes,
Ik heb dagje nadat ik deze ad heb geplaatst mailtje gekregen van een vriend van me die meewil op reis
want gingen normaal gisteren naar bureau gaan om te boeken....vertrekken normaal wel 08 of 9 september...normaal ging ik zelfs nog vroeger heb dus nu al verlof week opgeschoven....later dan 9de vertrekken zal dus niet lukken....nu gaan we volgende zaterdag boeken in Leuven, uiteraard mag je steeds mee hoor, geen probleem mee.
Groetjes en bedankt alvast voor je reactie.
Karin
Hoi Loes,
Ik heb dagje nadat ik deze ad heb geplaatst mailtje gekregen van een vriend van me die meewil op reis
want gingen normaal gisteren naar bureau gaan om te boeken....vertrekken normaal wel 08 of 9 september...normaal ging ik zelfs nog vroeger heb dus nu al verlof week opgeschoven....later dan 9de vertrekken zal dus niet lukken....nu gaan we volgende zaterdag boeken in Leuven, uiteraard mag je steeds mee hoor, geen probleem mee.
Groetjes en bedankt alvast voor je reactie.
Karin
ok feel free...je bent welkom...logeren elk op eigen kamer...Hoi Karin,
Dank je voor de snelle reactie.
Ik zie nog wel wat ik ga doen.
Gr. Loes
Hallokes, misschien ben ik wel de reisgezel die jij zoekt en omgekeerd. Ik ben een spontane 42-jarige single die graag een weekje naar de zon wil gaan. Mijn interesses sluiten aan bij de jouwe en je voorstel voor voldoende ruimte vind ik positief. Geef maar een seintje als je graag meer wil weten. Groetjes, Sarahoi,
ik ben een vlotte 40 plus en zoek dringend leuk en vlot reisgezelschap/
op to do lijstje staan: Portugal, Kroatië, Zuid-Italie... Bepaalde delen Spanje.
Liefst hotel aan de kust gelegen, aparte kamers liefst (privacy-
en hoeven niet alles samen te doen, zeker niet, zou het wel super vinden samen te eten
laat gauw iets weten, tijd dringt.
Humor, houden van lekker eten, wat luxe, cultuur, gewoon leuke gezelligheid
te vertrekken vanaf begin september of de week(een weekje)
Ik ben hetero en niet op zoek naar een relatie.
Tot gauw
groetjes
Hoi Sara,Hallokes, misschien ben ik wel de reisgezel die jij zoekt en omgekeerd. Ik ben een spontane 42-jarige single die graag een weekje naar de zon wil gaan. Mijn interesses sluiten aan bij de jouwe en je voorstel voor voldoende ruimte vind ik positief. Geef maar een seintje als je graag meer wil weten. Groetjes, Sara
Hey reissmurf,Hey, ik ga alvast in september naar Spanje, regio Malaga
Sara, hou je van watersport?, ik ga eerst weekje kite surf les volgen, gevolgd door nog 6 dagen cultuur en Gibraltar en Malaga verkennen; zijn er geinteresseerden? al is het maar om samen mooie en leuke ervaringen te delen.
een sportieve man uit Leuven, 48j, spreek aardig wat spaans,
reissmurf
hoi,
ik ben een vlotte 40 plus en zoek dringend leuk en vlot reisgezelschap/
op to do lijstje staan: Portugal, Kroatië, Zuid-Italie... Bepaalde delen Spanje.
Liefst hotel aan de kust gelegen, aparte kamers liefst (privacy-
en hoeven niet alles samen te doen, zeker niet, zou het wel super vinden samen te eten
laat gauw iets weten, tijd dringt.
Humor, houden van lekker eten, wat luxe, cultuur, gewoon leuke gezelligheid
te vertrekken vanaf begin september of de week(een weekje)
Ik ben hetero en niet op zoek naar een relatie.
Tot gauw
groetjes
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?