Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

dringend gezocht: vlot en spontaan reisgezelschap begin september zon

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlottemeid

Member
hoi,

ik ben een vlotte 40 plus en zoek dringend leuk en vlot reisgezelschap/
op to do lijstje staan: Portugal, Kroatië, Zuid-Italie... Bepaalde delen Spanje.
Liefst hotel aan de kust gelegen, aparte kamers liefst (privacy-
en hoeven niet alles samen te doen, zeker niet, zou het wel super vinden samen te eten
laat gauw iets weten, tijd dringt.
Humor, houden van lekker eten, wat luxe, cultuur, gewoon leuke gezelligheid
te vertrekken vanaf begin september of de week(een weekje)
Ik ben hetero en niet op zoek naar een relatie.
Tot gauw
groetjes

Hoi,
Ik ben 46 en v/a 11 september 3 weken vrij. Jou advertentie had de mijne kunnen zijn. Ik wil er ook wel even tussenuit, maar het liefs ook niet alleen. ( man lief gaat studeren )
Hoop snel wat van je te horen.
Gr. Loes

Hoi Loes,

Ik heb dagje nadat ik deze ad heb geplaatst mailtje gekregen van een vriend van me die meewil op reis
want gingen normaal gisteren naar bureau gaan om te boeken....vertrekken normaal wel 08 of 9 september...normaal ging ik zelfs nog vroeger heb dus nu al verlof week opgeschoven....later dan 9de vertrekken zal dus niet lukken....nu gaan we volgende zaterdag boeken in Leuven, uiteraard mag je steeds mee hoor, geen probleem mee.
Groetjes en bedankt alvast voor je reactie.
Karin

Hoi Karin,
Dank je voor de snelle reactie.
Ik zie nog wel wat ik ga doen.
Gr. Loes

Hoi Karin,
Dank je voor de snelle reactie.
Ik zie nog wel wat ik ga doen.
Gr. Loes
ok feel free...je bent welkom...logeren elk op eigen kamer...
en moeten nog kiezen tussen: Griekenland, Turkije(Kusadasi), Spanje(Malaga) of Montenegro wat heel nieuw is en me enorm aanspreekt...het zijn eén voor één keimooie hotels aan de zee gelegen en met de nodige wellness, watersportmogelijkheden en mogelijkheden tot het maken van cultuuruitstapjes.....wie weet tot.....en anders succes verder in je zoektocht. groetjes,
Karin

das jammer...en ik kan niet meer veranderen....heb dit al ene keer gedaan want had normaal 1ste 2 weken nu is het 2de en 3de week.....bedankt Loes...hoop dat jij iemand leuk nog kan vinden die met je meekan....all the best

Hallokes, misschien ben ik wel de reisgezel die jij zoekt en omgekeerd. Ik ben een spontane 42-jarige single die graag een weekje naar de zon wil gaan. Mijn interesses sluiten aan bij de jouwe en je voorstel voor voldoende ruimte vind ik positief. Geef maar een seintje als je graag meer wil weten. Groetjes, Sara

Hoi Sara,

Leuk van je te horen. Ik ben van af 11 september vrij en wil er wel even tussenuit. Het liefst niet alleen.
Als je wat meer over mij wilt weten, kun je mij mailen. loesvanlimbeek@hotmail.com
Kunnen we telefoon nummers uitwisselen. Dat gaat wat makkelijker.

Groetjes Loes

Dag Karin,
Bedankt voor jouw reactie. Fijn dat je een reispartner gevonden hebt. Ik ga liever met 1 reisgenote op vakantie maar toch bedankt voor het aanbod en een fijne reis

Hey, ik ga alvast in september naar Spanje, regio Malaga
Sara, hou je van watersport?, ik ga eerst weekje kite surf les volgen, gevolgd door nog 6 dagen cultuur en Gibraltar en Malaga verkennen; zijn er geinteresseerden? al is het maar om samen mooie en leuke ervaringen te delen.
een sportieve man uit Leuven, 48j, spreek aardig wat spaans,
reissmurf

Hey reissmurf,

Bedankt voor jouw reactie maar ik verkies een vrouwelijke reisgezel. Alvast een fijne reis.

Groetjes,
Sara

Hallo Vlotte meid

Ik vertrek 03/09 tem 14/09 Naar Zuid Italie. Het verblijf is in een studio, dus geen prive ruimte. Ik zou wel een klapbedje op de badkamer kunnen zetten, mr weet niet of je dit ok vind. Het is gelegen op een 4 sterren resort, met zwembad, prive strand en een eucalyptusbos. De vlucht is ongeveer €130 en het verblijf half pension €300. Mocht je interesse hebben dan hoor ik het graag, dan kan ik je ook wat meer info bezorgen.
Ciaoooooooooooooooo

Hallo Bella,

Sorry nu pas uw berichtje gezien, reis was dan ook vastgelegd van half augustus dan kom je hier niemand meer zoeken hé...hoop van harte dat je een hele leuke reis hebt en iemand leuk hebt gevonden....ik vertrek nu vrijdag 08/09 en hoop voor mezelf en reisgenoot dat het eveneens meezit.....groetjes, K.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...