Dringend leuke reisgenoot gezocht voor vertrek 24/4 THAILAND

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ann1307

New Member
Hi!

Ik ben dringend op zoek naar een leuke reisgenoot. Ik vertrek op 24/4 voor 3 weken naar Thailand. Mijn reispartner kan jammer genoeg niet meer mee wegens familiale omstandigheden.

Alleen gaan zie ik niet zitten en afblazen al helemaal niet. Kan jij je vrijmaken op zulke korte termijn en ben je een leuk iemand, laat me iets weten!

Het plan was om vanuit Bangkok richting Chiang Mai te gaan en zo via Chiang Rai weer af te dalen en af te sluiten op een strand. Maar ik ben flexibel. Vanuit Bangkok geraak je nog overal, maar ik heb Vietnam en Cambodia vorig jaar al bezocht.

Oh ja, ik ben 27 en afkomstig uit Vlaams-Brabant.

Laatst bewerkt:
Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azie en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan.

Ik ben opzoek naar een reispartner die in de periode januari, februari, maart, april of mei voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Loas, Cambodja en Vietnam. Andere formules of landen zijn natuurlijk ook mogelijk. Zelf zijn mijn vrienden niet te vinden voor zo'n reis en kunnen ze niet zo lang verlof nemen op het werk.

Ik weet niet in hoeverre jij nog opzoek bent naar een reispartner en wat uw verwachtingen zijn...moest je interesse hebben...mag je me steeds mailen op [email protected].

Bedankt
groetjes
Nils

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan