Dringend: nog enkele medereizigers gezocht voor Zuid-Engeland en Cornwall

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meterman

New Member
Een van mijn passies is schrijven, vooral nadat ik ben moeten stoppen met werken na een (goedaardige) hersentumor. Zo ben ik een aantal jaren terug begonnen aan een historisch/spirituele roman die speelt in de vroege middeleeuwen. Voor de research van die roman ben ik een aantal keren naar Engeland gereisd en heb er zelf volle twee maand verbleven om contacten te leggen en te schrijven. Toen ik een paar maand terug een schitterend aanbod kreeg van een hotelketen heb ik niet getwijfeld en een paar kamers vastgelegd voor eind september/begin oktober.

Ik wou per sé terug om op de locaties van de roman de laatste inspiratie op te doen om het geheel af te werken. Deze reis is puur kostendekkend en dus absoluut betaalbaar. Daar we met een minibus gaan is het vervoer ook extra goedkoop. Op het programma staan Portsmouth, (met oa de 'Victory' van Nelson), het Eiland Wight, Winchester, Dartmoor, Cornwall, (met St. Michael's Mount & Tintagel), Glastonbury, Cheddar, Salisbury, Avebury & Stonehenge...

Reis van 25 sep tot 3 okt.

Mail me indien je zin heb om mee te gaan. Dan stuur ik een uitgebreide brochure (pdf) met alle reisdetails en prijzen. Door mijn researchcontacten ga je unieke dingen meemaken die geen enkel reisbureau kan aanbieden...

Heel speciaal zijn de ontmoetingen met mijn adviseurs die de hoofdpersonages van de roman mee body geven: een zwaardsmid in Glastonbury en dé autoriteit op het gebied van middeleeuwse kruidengeneeskunde in Engeland. In Glastonbury en omgeving worden we gegidst door documentairemaker en wereldreiziger Tor Webster.

Door het uniek hotelaanbod (propere Tavelodge-hotels) en het samenreizen met één busje (comfortabele Mercedes Sprinter met airco en dvd) komen we aan een dagprijs die lager ligt dan de meeste B&B's. Logies, ontbijt, transport, inkom bezienswaardigheden en gidsen inbegrepen. In Glastonbury verblijven we 3 nachten in B&B-formule, de andere nachten reizen we 's morgens verder. Grootte van het gezelschap: maximum 9 Aantal vrije plaatsen op dit moment: 4 Geïnteresseerd? Mail me. De inschrijvingen worden definitief afgesloten op 5 september. Deelnameprijs voor 9 volle dagen: 730 € pp Een uitgebreide PDF met alle details is beschikbaar. Meterman

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan