dringend reisgenootje italie-toscane

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilse25

New Member
ik ben op zoek naar een reisgenootje liefst een vrouw rond voor naar italie te gaan in toscane voor de cultuur en het land te verkennen
liefst rond 21/7 tot 2/8 of 15/9 tot 27/9 ben ik vrij
iemand interrese laat het snel weten

reis naar toscane

ik ben op zoek om in september naar toscane te gaan
voor de cultuur en de natuur te bezichten
interesse laat me dan iets weten
groejtes ilse

toscane

hallo ilse
ik ben een gast van 24 en ik had ook graag deze zomer op vakantie willen gaan.
heb verlof van 11juli tot en met 2 augustus.
als je moest geintreseerd zijn laat me iets weten!
mvg
koen

Dag Ilse en Koen,

Ik zoek ook nog iemand mee om op reis te gaan en Toscane lijkt wel leuk. Ik heb verlof van 21 juli t.e.m. 3 augustus. Ben nog wel wat aan't rondkijken voor andere reizen ook, maar laat me zeker iets weten als jullie willen gaan. Ben 23, v, en heb nog weinig reiservaring behalve een Bouworde-kamp in Afrika. Dit jaar wil ik wat dichter bij huis blijven, maar ook zeker weg.

Groetjes,
Katrien

Dag Ilse en Koen,

Ik zoek ook nog iemand mee om op reis te gaan en Toscane lijkt wel leuk. Ik heb verlof van 21 juli t.e.m. 3 augustus. Ben nog wel wat aan't rondkijken voor andere reizen ook, maar laat me zeker iets weten als jullie willen gaan. Ben 23, v, en heb nog weinig reiservaring behalve een Bouworde-kamp in Afrika. Dit jaar wil ik wat dichter bij huis blijven, maar ook zeker weg.

Groetjes,
Katrien
hallo katrien
ik ben zeker en vast geintreseerd voor mee te gaan maar heb zelf ook geen reiservaring,
welke landen had je zoal gedacht?
heb je msn? als je wil kunne we dan is kennis maken.
ben gast van 24 uit vlaams brabant
voor mij is zon zee en strand meer als genoeg en wat van de omgeving bezichtigen!
laat maar iets horen;)
groetjes koen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan