T TravelCenterClub New Member 21 mei 2011 #1 Hallo, Mijn naam is Tony. Ik ben onlangs lid geworden van WorldVentures. Ik wil jullie middels dit bericht, op de hoogte brengen van de mogelijkheden. Ik hoop dat ik jullie hiermee een mogelijkheid kan bieden om te besparen op reizen met ook de mogelijkheid om een extra bijverdienste op te bouwen. De reisliefhebbers kunnen gaan voor de voordelige reizen, en voor diegene die een extraatje willen verdienen, zijn er ook mogelijkheden. DroomReizen tegen DroomPrijzen 5 sterren reizen voor 3 sterren prijzen boeken Zelfs Gratis Reizen en op Vakantie Wereldwijd aanbod van Luxe Reizen, Hotels, Resorts, Cruises Mogelijkheid tot het opbouwen van (extra) Bijverdienste tot zelfs een vast Inkomen en nog veel meer..... Vragen zijn welkom. Met vriendelijke groet, Tony. www.travelcenterclub.com www.reizenenverdienen.com
Hallo, Mijn naam is Tony. Ik ben onlangs lid geworden van WorldVentures. Ik wil jullie middels dit bericht, op de hoogte brengen van de mogelijkheden. Ik hoop dat ik jullie hiermee een mogelijkheid kan bieden om te besparen op reizen met ook de mogelijkheid om een extra bijverdienste op te bouwen. De reisliefhebbers kunnen gaan voor de voordelige reizen, en voor diegene die een extraatje willen verdienen, zijn er ook mogelijkheden. DroomReizen tegen DroomPrijzen 5 sterren reizen voor 3 sterren prijzen boeken Zelfs Gratis Reizen en op Vakantie Wereldwijd aanbod van Luxe Reizen, Hotels, Resorts, Cruises Mogelijkheid tot het opbouwen van (extra) Bijverdienste tot zelfs een vast Inkomen en nog veel meer..... Vragen zijn welkom. Met vriendelijke groet, Tony. www.travelcenterclub.com www.reizenenverdienen.com