Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Dubai najaar 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom93

New Member
Hallo iedereen,

Wie heeft er zin in een weekje Dubai?
Periode okt-nov-dec.

Zowel veel bezichtigen (hoogste gebouw ter wereld Burj Khalifa, Burj Al Arab, ...), dagje relaxen aan het strand en met quad of 4x4 door woestijn rijden.
Vlucht met Emirates rechtstreeks vanuit Zaventem. Mogelijk in pakketreis = voordeliger.

Ben 25j., uit provincie Antwerpen, rustig karakter met een grote passie voor reizen.
Zoek M/V leeftijd van geen belang.

Kijk uit naar jullie reacties!

Tom

Hallo,

Als je nog iemand zoekt, laat het me weten. Ik ben ook een rustig persoon maar hou wel van avontuur en een uitdaging.

Sofian

Ha Tom,

Behoorlijk late reactie, maar heb onverwacht de aankomende twee weken vrij. Zou graag een week richting Dubai gaan (eventueel nog een paar dagen door naar Oman per bus). Let me know als je nog een reismaatje zoek.

Ben ook 25j, en kom uit NL.

- Martijn

Hey Martijn,

Bedankt voor je reactie.
Echter is het voor mij nogal kort dag om meteen te vertrekken.
Zou eerst graag alles goed voorbereiden en moet ook nog verlof krijgen op het werk.
Ook is het daar nu nog zeer warm!

Moest je nog tijd/zin hebben om in november of december te gaan hoor ik het graag.

Grtz,

Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...