Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Dubai

• Onderwerp starter Onderwerp starter RoseV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

RoseV

Member
Ik ben een hetero vrouw van 54 uit Gent en zoek een vrouwelijke reisgenote, dus puur op vriendschappelijke basis, om in het najaar een weekje mee naar Dubai te gaan. Genieten van de warmte en tevens de stad gaan verkennen!! Ik wacht op jullie reactie.
Volgend jaar eventueel Peru of Argentinië/Chili. Ik sta open voor suggesties

Hey Rose, ik ben zelf ook 54 jaar en woon in Lichtaart ( in de Antwerpse kempen dus en niet ver van Bobbejaanland ). Ik zie het wel zitten om eens naar Dubai te gaan in het najaar.
Liefst oktober/november als dit voor jou past ? Hoe was je van plan om er naar toe te trekken ? Via een georganiseerde reis of alles zelf geregeld ? Laat maar iets weten ...
groetjes,
Gisèle

Hallo Gisèle, de buurt rond Lichtaart ken ik goed, mijn ouders wonen namelijk in Kasterlee!! Ik ben daar wel weg sedert mijn 18de.
Ik was van plan gewoon een ticket te boeken en een weekje hotel ook zelf. Ik doe dat dikwijls. Heb een reeks tips van een vroegere collega die er vorig jaar geweest is. Een hotel dat wel betaalbaar is want in Dubai kan je het zo duur maken als je wil!! Ter plaatse kan je zelf ook wel zaken regelen. Oktober/november is perfekt voor mij.
groetjes, Rose

Hey Rose, dat is wel heel straf dat je ouders in Kasterlee wonen. Dat is dus vlakbij mijn deur. Ik ben zelf een 20-tal jaar geleden in Lichtaart komen wonen. Ik ben opgegroeid in Herentals maar geboren in Ninove. 't Kan soms raar gaan in't leven.
Jouw manier van reizen naar Dubai spreekt mij wel aan moet ik zeggen. En als je al een aantal tips gekregen hebt van een vroegere collega is dat alleen maar meegenomen.
Ik hou wel van wat afwisseling op reis ( stad verkennen, lekker eten, gezellig terrasje, lekker genieten met een goed boek aan het zwembad, .... ). Als we daarin overeenkomen kunnen we misschien binnenkort eens afspreken om elkaar ook in levende lijve te ontmoeten want zo'n weekje samen weg dan moet het toch van in het begin klikken hé.
Wat denk je ? Doe jij een voorstel ?
groetjes,
Gisèle

PS : mijn zoon vertrekt in juli voor een 3-tal weken naar Peru. Zijn reiservaringen kunnen jou misschien ook nog van pas komen. Hij gaat wel met een reisorganisatie, nl. Te Voet

Hallo Gisele,
Ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd, een conversatie, zou in Postvak In moeten staan. Heb je dit ontvangen?
groetjes,
Rose

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...