Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Duiken egypte 8 dagen eind februari begin maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mandy 95

New Member
Hi, ik ben Mandy 27 jaar. tussen 24 februari en 17 maart zou ik graag mijn duikbrevet in egypte halen, Dahab schijnt er een perfecte plek voor te zijn, maar ik vind egypte niet zo'n fijn land om als vrouw alleen te verblijven en het lijkt mij ook veel gezelliger samen te gaan. Lijkt het iemand leuk om mij te vergezellen? Vlucht 8 dagen verblijf en Padi kosten ong. 700 euro bij elkaar. Je kan ook voor losse duiken gaan als je je duikbrevet al heb, ook is de plek heel geschikt voor kitesurfen en snorkelen.

Laatst bewerkt:
Dag Mandy, uitstekende keuze. Zelf heb ik ook al een duikvakantie achter de rug in Dahab en ik praat er nog steeds over! Je zal er het zeker naar je zin hebben uit en in het water.
Wou dat ik mee kon maar ondertussen al te veel reisplannen voor 2023 en te weinig vakantiedagen.

Veel plezier.

Hi Tom, dank je wel, als ik de verhalen zo hoor over Dahab klinkt het echt super! Veel plezier met al je reisplannen!

Heey! Ik zoek nog een duikbuddy die net zo veel passie heeft voor het leven onderwater als ik, is het al gelukt me te je brevet?!

Hey Mandy , ik ben nog niet in Egypte geweest maar wel een duikexcursie gedaan vanuit kuststadje Port Douglas (australie) eind december vorig jaar , een echte aanrader in een paradijslijke omgeving!
Grts,Tom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...