Hey, zoals ik al reageerde in een vorig berichtje, heb ik wel interesse. Weet niet of je dit individueel doet of met een groepje of duik-organisatie ?
Als je meer concrete info hebt, mag je me dit zeker laten weten ...
Groetjes.
Aramisa, voor nu individueel. er is geen groep die in het voorjaar gaat. wellicht najaar maar zolang wil ik niet wachten. Individueel wellicht goedkoper omdat je zelf je accomodatie kunt uitzoeken. Nu nog geen concrete info. April gaat Indonesie gedeeltelijk open is de verwachting. vluchten zijn nu 1/3 e van de prijs met Garurda. Woon je in Antwerpen en omgeving? ik woon in een buitenwijk van Den Haag.
Hallo, bedankt voor je reactie.
klopt, ik woon in Antwerpen.
Wanneer je concrete plannen hebt, mag je dit gerust laten weten, maar ik kan je al meegeven dat ik niet met enkel 2 mensen op reis ga, ik verkies een klein groepje, dus indien er nog geïnteresseerden zijn, dan graag.
Mijn plannen zijn nog niet heel concreet, maar duiken klinkt heerlijk. Wanneer zouden jullie willen? Als alles doorgaat zit ik begin april in vietnam en kan daarna verder kijken wat ik doe, dan zou ik ook door kunnen vliegen naar Indonesie.
Laat maar horen wat jullie idee is