duiken2009 en zuidoost azie2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

spies!

Member
Hallo

Ik ben een 21j student die normaal binnen 2maand afstudeert. Daarom zou ik graag wat gaan reizen!! In july ( of eind juni) zou ik graag gaan duiken, (Heb in april in egypte mijn open water diver brevet gehaald) maar ik zoek dus nog een duikbuddy, liefst iemand die ook open water brevet heeft.
---------------------------------------------------------------------------------------------------

Daarnaast wil ik in april 2010 vertrekken richting zuid oost azie ( maleisie, thailand, indonesie, filipijnen en mss papoea new guinea) voor een 3-4tal maand. Ook daar zoek in nog iemand voor die mee wil gaan backpackken!!

Mijn interesses: sport, natuur, dieren, avontuur, trekking, duiken, fotografie, plezier maken, klein klein beetje cultuur

Graag zou ik iemand van dezelfde leeftijdsklasse meehebben, m of v speelt geen rol, maar hij/zij moet wel avontuurlijk ingesteld zijn en min of meer dezelfde interesses hebben.

Zegt één van bovenstaande dingen je iets laat dan zeker iets weten

Grtz Kevin

(provincie antwerpen)

Zuid Oost Azie

Beste

Mijn naam is Nils Hertogs, 25 jaar, en wonende in Kontich bij Antwerpen. In januari van dit jaar ben ik gestopt met studeren. Daarna heb ik zeven weken gewerkt en voor één maand naar Thailand op reis geweest. Sinds een week ben ik terug uit Azie en het begint al te kriebelen om weer terug te gaan.

Ik ben opzoek naar een reispartner die in de periode januari, februari, maart, april of mei voor één maand of langer naar Thailand gaat of gecombineerd met Loas, Cambodja en Vietnam. Andere formules zijn natuurlijk ook mogelijk.

Ik weet niet in hoeverre jij nog opzoek bent naar een reispartner en wat uw verwachtingen zijn...moest je interesse hebben...mag je me steeds mailen op [email protected].

Bedankt
groetjes
Nils

Ps: ik ga ook voor te duiken, ik heb mijn Padi open water brevet ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan