E-book "Ontdek West Canada"

Tony77

New Member
"Ontdek West Canada"

Inmiddels ben ik drie keer in Canada geweest (twee keer in het westen en ik heb 3 maanden in Toronto gewoond) en ik heb mijn ervaringen en bevindingen in het westen van Canada opgeschreven in een e-book dat te bestellen is op mijn site http://www.ontdek-canada.nl.

Je vindt er uitgebreide informatie over bijvoorbeeld de mooiste plekken in de Rocky Mountains. Denk aan Lake Louise, Moraine Lake, de Icefields Parkway, Jasper en Banff, Maligne Lake en nog veel meer. Maar ook steden als Edmonton, Calgary, Vancouver en Victoria (op Vancouver Island) komen aan bod. Verder krijg je ook een goed beeld van de activiteiten die je er zoal kunt ondernemen; whale watching, paardrijden, white water rafting enz.

Mocht je overwegen om een reis naar Canada te boeken, dan gaat dit document je absoluut helpen en ook een hoop tijd besparen. Over nagenoeg alle onderwerpen zijn namelijk ook de nodig tips, adviezen en weblinks opgenomen, zodat je alles direct bij de hand hebt om je trip tot een groot succes te maken!

Geniet van je reis en ik hoor graag wat je ervan vond!

Vriendelijke groet,
Tony van de Laar

Terug
Bovenaan