Een maand Australie najaar / einde 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

knuppelbeer

New Member
Hallo iedereen,

ik heb concrete plannen om in het najaar / einde dit jaar een maand naar Australie te trekken, meerbepaald de oost-kust afreizen en Down Under (Melbourne, Sydney, Adelaide, de kleinere steden/dorpjes en culturen ertussen). En indien er nog een plaatsje in de planning zou over zijn, Alice Springs

Ideaal zou zijn als we kerst en nieuw in de zomer met champagne op het strand kunnen vieren.

Maar 'k ben nog op zoek naar een avontuurlijke reisgezelle of reisgezel. Iemand zin om mee te gaan?

Grtz,

Knuppelbeer (M/30)

Hey,

heb je al een ticket geboekt? Of een concretere datum? Van waar in het land ben je ergens? Ik ben een meisje van 30 uit Limburg.

Groetjes

heb je al een ticket geboekt? Of een concretere datum? Van waar in het land ben je ergens? Ik ben een meisje van 30 uit Limburg.

Hey,

aangezien 'k nog op zoek ben naar een reisgezel ligt er nog geen exacte datum vast maar 't wordt eind november/begin december heen en begin/midden januari terug ('k wil gedurende een maand rondtrekken).
Tegen midden augustus ten laatste boek 'k de vlucht. 'k Ben een jongen van 30, uit West-Vlaanderen.

Interesse, zin om mee te gaan?

Groetjes.

Hey,

heb wel interesse ja. maar zou es eerst moeten navragen of ik in die periode vrij kan krijgen op het werk! Droom er al zowat heel mijn leven van om naar Australië te gaan!! Zou je daar een camper huren of eerder een auto huren of kopen en daarna terug verkopen?
Groetjes

Hey,

aangezien 'k nog op zoek ben naar een reisgezel ligt er nog geen exacte datum vast maar 't wordt eind november/begin december heen en begin/midden januari terug ('k wil gedurende een maand rondtrekken).
Tegen midden augustus ten laatste boek 'k de vlucht. 'k Ben een jongen van 30, uit West-Vlaanderen.

Interesse, zin om mee te gaan?

Groetjes.

hey,

Aangezien je nog niet geboekt hebt, zie je het dan niet zitten om een aantal maanden later te gaan?
Dan heb ik wel interesse en tijd om mee te gaan!

grtz

Hey,

heb wel interesse ja. maar zou es eerst moeten navragen of ik in die periode vrij kan krijgen op het werk! Droom er al zowat heel mijn leven van om naar Australië te gaan!! Zou je daar een camper huren of eerder een auto huren of kopen en daarna terug verkopen?
Groetjes

Heyla,

ik dacht eraan om een camper te huren, zo ben je minder afhankelijk van reservatiedata (zoals bijvoorbeeld jeugdherbergen etc). Voor kopen/verkopen ben 'k niet echt te vinden.

Tegen wanneer denk je te weten of je vrij kan krijgen op je werk?

Grtjs

hey,

ik had maart / april in gedachten. Naar het schijnt een betere periode om naar Australië te gaan.
Geen enorme hittes meer, iets aangenamer van temperatuur.
Maar ja ik wil je natuurlijk niet tegenhouden e... Heb alleen veel interesse om naar Australië te gaan en reigenoten voor da continent zijn nogal schaars!

grtz Kelly

Hoi Knuppelbeer,

Zelf wil ik graag een 3 tal weken naar Australië dit jaar.
Mijn voorkeur gaat vooral uit naar de oost-kust. Brisbane, Sydney.
Alice Springs is natuurlijk de moeite.

Ik heb nog niets vast liggen en ben op zoek naar een reispartner.

Indien het je aanspreekt hoor ik graag snel terug.

Groetjes
Bé (V/32)

Laatst bewerkt door een moderator:
australie -ik ga ook dit jaar al medere malen geweest en

hello
beste ik ga ook dit jaar terug naar australie ,en zoek ook een reisgezel

daar heb ik ook wel goesting in, maar helaas niet dit jaar meer denk ik

m'n neef is er nu en ik ben stik jaloers, ben kleine 3weken komt hij terug. Ze zijn met de mobilhome gaan toeren daar. van sydney door het midden en terug langs het oosten. Ideaal. Ben zeer benieuwd, ooit ga ik (als ik wat gespaard heb :tongue:)

australie

Hallo

ik zou ook graag naar australie gaan of ergens anders,ik kan men vakantie regelen en heb geen vaste tijdspanne,ik ben een man van 40j die er jonger uitziet en jeugdig is,intresse?

grtoeten Edwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan