Een maand weg periode dec-jan

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steffenie

New Member
Hey!

Ik ben Stefanie, 23j en van West-Vlaanderen.

Ik zou graag een maand weggaan in de periode van midden december 2009 tot midden januari 2010. Ik wil eens weg met kerst en nieuwjaar!

Ik heb totaal nog geen plannen, maar misschien dat die er komen na hier een berichtje gepost te hebben. Midden en Zuid-Amerika interesseren me enorm.
Maar er zijn nog zoveel andere interessante continenten/landen...

Ik hou van avontuurlijke reizen, dus geen hotel! Mijn leuze is: we vertrekken en we zien wel waar we belanden. Maar jammer genoeg zijn er niet veel mensen in mijn vriendenkring die daar ook zo over denken of verlof kunnen krijgen.

Ik ben sociaal, sportief en goedlachs. Graag reacties van mensen rond mijn eigen leeftijd.

Hey,

Ik ben nog op zoek naar een nuttige manier om de rest van mijn congédagen op te gebruiken dit jaar. Momenteel staan de reizen naar Turkije en Canada al vast.

Ik ben van Menen en 27 jaar oud.

greetz,
Fred.

Hey!

Ik ben Stefanie, 23j en van West-Vlaanderen.

Ik zou graag een maand weggaan in de periode van midden december 2009 tot midden januari 2010. Ik wil eens weg met kerst en nieuwjaar!

Ik heb totaal nog geen plannen, maar misschien dat die er komen na hier een berichtje gepost te hebben. Midden en Zuid-Amerika interesseren me enorm.
Maar er zijn nog zoveel andere interessante continenten/landen...

Ik hou van avontuurlijke reizen, dus geen hotel! Mijn leuze is: we vertrekken en we zien wel waar we belanden. Maar jammer genoeg zijn er niet veel mensen in mijn vriendenkring die daar ook zo over denken of verlof kunnen krijgen.

Ik ben sociaal, sportief en goedlachs. Graag reacties van mensen rond mijn eigen leeftijd.

Hey Stefanie,

Ik zou graag, net als jij rond die periode er voor een maandje op uit trekken! Naar waar weet ik nog niet precies, al spreekt Australië en het huren van een camper daar mij wel heel hard aan! Maar, ik sta voor alles open!

Ik ben 25 jaar en vanuit de Kempen.

Indien uw vraag nog steeds geldig is en jij het ziet zitten om de plannen eventueel eens naast elkaar te leggen hoor ik het wel.

Groetjes
D.

Hey Stefanie,

Ik ben van plan ergens in oktober naar Ecuador te vertrekken. Zou daar eerst meewerken aan een project van 4 Belgische vroedvrouwen (ben zelf ook vroedvrouw) en nadien zou ik graag doorreizen in Zuid Amerika. Ben wel van plan om langer dan een maand te gaan, dacht eerder aan een jaar... Zoek echter nog wel iemand om mee te reizen, want als meisje alleen is een beetje gevaarlijk.
Ben zelf ook 23 en woon in Rumst, Antwerpen. Werk 2 jaar als vroedvrouw, maar ga m'n ontslag geven om er even tussenuit te kunnen zijn.
Misschien kunnen we eens afspreken?
Meer info [email protected]

Of andere mensen die geinteresseerd zijn, let me know!

Groetjes
Hilke

Hey!

Australië lijkt me ook enorm de moeite! En met een camper kun je inderdaad goed verkennen... Maar dat lijkt me dan wel een duurdere reis of niet?

Welke bestemmingen vind ik ook nog interessant: Cuba en Zuid-Afrika.

@ vorige reply: dus jij zit dan zeker in Zuid-Amerika en ik zou gewoon kunnen toevoegen? Dat wilde je zeggen?

Groetjes,
Stefanie

Hey Stefanie,

Ja, ik hoop dan in Zuid Amerika te zitten! Dus je bent altijd welkom, weet alleen nog niet waar ik dan zit...

Groetjes

Hey!

Australië lijkt me ook enorm de moeite! En met een camper kun je inderdaad goed verkennen... Maar dat lijkt me dan wel een duurdere reis of niet?

Welke bestemmingen vind ik ook nog interessant: Cuba en Zuid-Afrika.

@ vorige reply: dus jij zit dan zeker in Zuid-Amerika en ik zou gewoon kunnen toevoegen? Dat wilde je zeggen?

Groetjes,
Stefanie

Hey Steffenie,

Goh, ik weet niet wat het budget is dat jij voorzien hebt om te reizen..?
Zoals gezegd, ik sta voor alles open... Misschien kunnen we dit alles eens bespreken? [email protected]

Groetjes
D.

latin-america

Hallo,

ik ben op zoek naar iemand m/v of meerdere mensen die interesse hebben om in de maand december op vakantie te gaan, heb verlof vanaf 4 dec, plaats/duur is bespreekbaar, maar wel een (of meerdere) spaanssprekend land. Voorkeur gaat dus uit naar Z of M Amerika.
Ben zelf 33j (ze schatten me wel maar 26 haha), maar de leeftijd speelt voor mij geen rol, het moet wel klikken. Ben van Leuven.
Vorige reiservaringen: Tunesië, NY, Venetië, Marrokko (div. steden), Z-Frankrijk, Londen, Parijs, Duitsland, Oostenrijk, Barcelona, Zarragoza, euh... Beetje mix vanalles maar dus nog niet in Latin-America geweest. Ken wel beetje spaans.
Interesse? Mail me!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan