Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Een nieuw jaar ... nieuwe reisplannen

Status
Niet open voor verdere reacties.

livingstone

Member
Hey,

Een nieuw jaar betekent voor mij nieuwe reisplannen maken.

Dit jaar denk ik aan volgende bestemmingen:
- Baltische staten
- Libanon - Syrie
- Vietnam
- ...

Zoals jullie kunnen zien kan het nog alle kanten uit. Wel zou ik mijn reisbudget dit jaar wensen te beperken want mijn auto is 16 jaar oud en ik vrees dat een nieuwe wagen misschien wel voor dit jaar zal zijn.

Wie geïnteresseerd is om eventueel één van bovenstaande bestemmingen samen met mij te bezoeken, mag mij altijd contacteren. Zelf ben ik een man van 38 jaar uit de omgeving van Brugge met toch al wat reiservaring.

Het allerbeste voor 2011 !

Peter

baltische landen

hallo

ik ben van plan om in maart naar de baltische landen te trekken, ik zou dan via denemarken naar zweden rijden, dan boot naar finland en finland boot naar tallinn, letland ben ik al geweest en zoverder naar litouwen.

ik rij met auto en hond vooral voor wandelen en cultuur

ik dacht wel een paar dagen per land uit te trekken ipv veel kms per dag te vreten

het reisschema kan nog veranderen, het zou max zeventien dagen zijn minstens veertien toch

ja kan ook via polen maar daar trek ik in 2012 al heen, ook slechte wegen is me verteld

er kan nog aan de reiswijze gesleuteld worden natuurlijk

groeten Maarten

Hey Maarten,

Alvast bedankt voor je reactie.

Persoonlijk had ik graag wat later op het jaar vertrokken. Ik dacht aan mei - juni of september indien de Baltisch Staten en oktober, november indien Syrië of Vietnam.

Verder weet ik eigenlijk ook niet hoe het is om te reizen met een hond. Ik heb helemaal niets tegen deze dieren hoor en ik ben er ook van overtuigd dat je je huisdier heel goed kent maar het lijkt mij toch een andere manier van reizen.

Groeten,

Peter

hallo

Mijn reisplannen liggen ook nog niet vast en in Vietnam of Syrië ben ik zeker geïnteresseerd. Het najaar, oktober - november is voor mij ook een goede periode, dan ben ik redelijk vrij qua nemen van verlof.

Ik heb al enkele malen het midden oosten bezocht, Libanon, Israel,... zelfs een klein beetje Syrië. Voor die laatste had ik al een reisplan gemaakt in grote lijnen: Damascus - Palmyra - Homs(Eufraat) - tot in Aleppo en terug naar Damascus over het krak des chevalliers, maar het is er nog niet van gekomen.
Ook Vietnam boeit me wel.

Meestal regel ik mijn reizen zelf en dat scheelt, zeker in het midden oosten, op het budget.

Groeten en het beste voor 2011
Yves

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...